شمانیوز
شما نیوز

آخرین وضعیت پرونده پدیده

رئیس کل دادگستری استان خراسان رضوی درخصوص وضعیت پرونده پدیده گفت: ان‌شاءالله بعد از هفته قوه‌قضاییه این پرونده تعیین تکلیف می‌شود.

آخرین وضعیت پرونده پدیده

به گزارش خبرنگار شمانیوز و به نقل از ایسنا؛ مظفری، رئیس کل دادگستری استان خراسان رضوی با بیان اینکه در دوره آمادگی صدور رأی برای پرونده پدیده هستیم، اظهار داشت: ان‌شاءالله بعد از هفته قوه‌قضاییه این پرونده تعیین تکلیف می‌شود. برخی در خصوص این دادگاه اقدام به شایعه‌پراکنی کرده‌اند. دادگاه تلاش داشته تا در یک فضای آرام پرونده را مطالعه کند و به یک حکم عادلانه برسد. این اطمینان را به مردم و ذی‌نفعان این مجموعه می‌دهیم که هدف اصلی این محاکم حفظ حقوق افراد است. در درجه اول حقوق آن‌ها رعایت می‌شود و در مرحله بعدی مجازات خواهد بود. هدف از مجازات هم احقاق حقوق مردم است.

 

رئیس کل دادگستری استان خراسان رضوی افزود: ستاد تدبیر نیز به این جمع‌بندی رسیده که خواسته‌های خود را به دادگاه اعلام کند که در رابطه با شرکت چه تصمیمی گرفته شود، امیدواریم دادگاه این موارد را در رأی خود نیز لحاظ کند.

 

وی با تاکید بر اینکه دستگاه قضائی از فعالان اقتصادی حمایت می‌کند، افزود: از چند سال قبل کمیته ویژه‌ای در این خصوص تشکیل شد و امسال این کمیته با عنایت استاندار به خوبی کار خود را پیش می‌برد. دستگاه قضائی تلاش دارد تمام موانع کسب و کار را بردارد و از تعطیلی بسیاری از کارخانه‌ها و کارگاه‌ها جلوگیری کند. به استاندار نیز این اطمینان را می‌دهیم که به پیشبرد این مثلث اقتصادی کمک کنیم و از آن حمایت داریم، دادگاه ویژه جرایم اقتصادی برکات زیادی داشته و برای نخستین مرتبه مشاهده شد که بعد از صدور حکم در یک پرونده دیگر مردم از تصمیم دستگاه قضائی حمایت کردند.

 


 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied