شمانیوز
شما نیوز

استقرار تیپ «گولانی» در مرز غزه

یک روزنامه صهیونیستی نوشت، ارتش این رژیم استقرار تیپ «گولانی» در طول مرز غزه با فلسطین اشغالی را آغاز کرده است.

استقرار تیپ «گولانی» در مرز غزه

به گزارش خبرنگارشمانیوز و به نقل از فارس: روزنامه صهیونیستی «یدیعوت آحارونوت» امروز (دوشنبه) اعلام کرد، ارتش رژیم صهیونیستی استقرار تیپ «گولانی» در طول نوار مرزی با غزه را آغاز کرده است.

بر اساس این گزارش، این تیپ در طول نوار مرزی، داخل کیبوتس‌ها (نوع از شهرک‌های اشتراکی صهیونیستی) و شهرک‌های مجاور غزه مستقر خواهد شد و این کار چند روز طول می‌کشد.

شهرک‌نشینان شهرک‌های مجاور غزه نیز از حوادث امنیتی و انتقال تجهیزاتی ویژه حفاری‌های سنگین توسط رژیم صهیونیستی خبر دادند.

تیپ گولانی تیپ شماره یک ارتش رژیم صهیونیستی است که بیشترین و سخت‌ترین آموزش‌ها در این تیپ داده می‌شود. تیپ مذکور تقریبا در تمام جنگ‌های این رژیم و اغلب حملات آن در سرزمین‌ های اشغالی و بیرون آن مشارکت داشته است.

با وجود آنکه تیپ گولانی متشکل از نیروهای کماندو، ویژه و زبده ارتش رژیم صهیونیستی هستند اما همین نیروها در جریان جنگ ۳۳ روزه علیه لبنان در سال ۲۰۰۶ شکست مفتضحانه‌ای از نیروهای حزب الله لبنان خوردند و تلفات و خسارتهای زیادی متحمل شدند.

هفته گذشته «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی گفت، تل‌آویو خود را آماده می‌کند که در صورت لزوم در غزه عملیات گسترده نظامی انجام دهد.

همچنین رژیم صهیونیستی مدعی است که طی ماه‌های اخیر، نیروی هوایی این رژیم چندین کامیون حامل سلاح به مقصد غزه را هدف قرار داده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied