شمانیوز
شما نیوز

هشدار جدی وزیر دفاع به دشمنان + جزئیات

امیرحاتمی گفت: هر دشمنی که قصد تجاوز به تمامیت ارضی کشور ایران را داشته باشد با پاسخ دندان شکن و پشیمان کننده مواجه خواهد شد.

هشدار جدی وزیر دفاع به دشمنان + جزئیات

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی وزارت دفاع، امیر سرتیپ حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح تهدید اخیر نخست وزیر رژیم اشغالگر قدس را مصداق آشکار و صریح نقض بند ۴ ماده ۲ منشورسازمان ملل متحد درعدم تهدید و توسل به زور علیه سایر کشور‌های عضو سازمان ملل متحد از جمله کشور‌های منطقه و جمهوری اسلامی ایران دانست.
 

وی با اشاره به سخنان نخست وزیر رژیم اشغالگر قدس در پایگاه هوایی (نواتیم) و همچنین سخنان گذشته وی در محل تاسیسات اتمی دیمونا در سال گذشته که یک کشور عضو سازمان ملل و عضو ان پی تی را به طور مشخص مورد تهدید هسته‌ای و نظامی قرار داده بود را نهایت بی شرمی برشمرد و تأکید کرد: جمهوری اسلامی ایران با حفظ حق دفاع مشروع مبتنی بر آموزه‌های دین مبین اسلام و رهنامه دفاعی کشور و هم چنین ماده ۵۱ منشور ملل متحد؛ از چنان آمادگی و اقتدار توسط نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران برخوردار است که هر دشمنی در هر سطحی قصد تجاوز به حریم و تمامیت ارضی کشور مقدس جمهوری اسلامی ایران را داشته باشد با پاسخ قاطع، دندان شکن و پشیمان کننده مواجه خواهد شد.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح از وزارت امور خارجه خواست همانگونه که تا کنون پیگیری‌های حقوقی را نسبت به رفتار‌های تهدید آمیرز رژیم اشغالگر قدس از طریق مراجع بین المللی از جمله سازمان ملل متحد و شورای امنیت صورت داده است، خواستار پاسخگویی جدی مجامع بین المللی به این رفتار‌های هنجارشکن و مخاطره آمیز بر اساس اصول و موازین صلح و امنیت جهانی باشد تا بعنوان سند رسمی در سازمان ملل متحد منتشر و ثبت گردد.

بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم اشغالگر قدس چندی پیش در بازدید از اسکادران جدیدترین جنگنده‌های نسل پنجمی اف-۳۵ ایران را با این نسل از جنگنده‌ها تهدید کرد. اوگفته است «ایران باید به یاد داشته باشد که این هواپیما‌ها می‌توانند در هر نقطه از خاورمیانه، از جمله ایران و سوریه پرواز کنند».

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied