شمانیوز
شما نیوز

حمله تند وکیل بابک زنجانی به وزیر نفت + جزئیات

وکیل بابک زنجانی گفت: بهتر است وزیر نفت این بار در مورد اینکه گفته موکل بنده در رسانه‌ها علیه شرکت نفت پول خرج می‌کند مستندات بدهد و دادستانی نسبت به این موضوع ورود کند.

حمله تند وکیل بابک زنجانی به وزیر نفت + جزئیات

به گزارش شمانیوز به نقل از فارس: وکیل بابک زنجانی گفت: بهتر است وزیر نفت این بار در مورد اینکه گفته موکل بنده در رسانه‌ها علیه شرکت نفت پول خرج می‌کند مستندات بدهد و دادستانی نسبت به این موضوع ورود کند.

 

 

رسول کوهپایه زاده:

 (در مورد اظهارات اخیر وزیر نفت در رابطه با اینکه بابک زنجانی در رسانه‌ها پول خرج می‌کند که علیه شرکت نفت و وزارت نفت مطلب تولید شود): برای این ادعا آثار حقوقی مترتب است از طرفی اتهام و ادعایی علیه موکل مطرح شده که تا به اکنون این ادعا در هیچ مرجعی اثبات نشده است از طرفی بخشی از جامعه رسانه‌ای کشور مخاطب قرار گرفته و زیر سؤال رفته و طرح اتهام علیه آنها شده است.

 

از آنجایی که این چندمین بار است که از سوی مقام عالی وزارت نفت این ادعا مطرح می‌شود باید تأکید کنم اگر این ادعا نتواند اثبات شود قطعاً دارای وصف کیفری و مجرمانه خواهد بود یعنی می‌تواند از مصادیق نشر اکاذیب و افترا محسوب شود.

 

 بنده به عنوان وکیل بابک زنجانی از وزیر نفت درخواست می‌کنم یک بار برای همیشه با صدای بلند در جمع رسانه‌ها، خبرنگاران و افکار عمومی اسناد، مدارک و دلایل خود را دال بر این ادعا ارائه دهد اینکه صرفاً ادعایی مطرح شود بدون ارائه هیچ سند و دلیلی فاقد وجاهت قانونی است و با موازین اخلاقی سازگار نبوده و زیبنده جامعه اسلامی هم نیست.

 

 بهتر است وزیر نفت این بار به صورت مستند دلایلی خود را ارائه دهد چراکه در طول چند سال گذشته این مطلب چندین بار تکرار شده و از طرفی درخواست من از مرجع ذیصلاح قضایی و دادستانی تهران این است که به این موضوع ورود پیدا کنند اگر آقای زنجانی یا هر شخصی از هر طریقی، از هر مبلغ و مالی به هر رسانه‌ای جهت همین موضوع اقدامی کرده قطعاً باید با قاطعیت و مطابق قانون با این موضوع برخورد شود ولی اگر این‌طور نیست با گوینده این اخبار و ادعاها در هر پست و جایگاهی باشند بایستی مطابق قانون برخورد شود.

 

 به هر حال طرح این ادعاها سیستم امنیتی، نظارتی و اطلاعاتی کشور را با سؤال و ابهام مواجه می‌کند و هم دستگاه قضایی را به نوعی در این خصوص زیر سؤال می‌برد و از طرفی باعث تشویش اذهان عمومی می‌شود.

 

درخواست من این است که حتماً مراجع ذیصلاح به این قضیه ورود پیدا کنند و بررسی‌ها تا روشن شدن نتیجه و کشف حقیقت موضوع ادامه پیدا کند و واقعیت قضیه به اطلاع مردم برسد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied