شمانیوز
شما نیوز

حمله توئیتری ترامپ به نماینده مجلس + عکس و فیلم

صبح امروز صفحه‌ی دونالد ترامپ در واکنش به انتقادها و نظریه های مختلف درباره موضوعات سیاسی یکی از طوفانی ترین دقایق خود را تجربه کرد.

حمله توئیتری ترامپ به نماینده مجلس + عکس و فیلم
به گزارش شمانیوز به نقل از جام نیوز ، مانیتورینگ توئیت‌های منتشر شده توسط ترامپ نشان می دهد که صبح امروز رئیس جمهور آمریکا، در جریان انتقادات نماینده‌های جدیدالورود دموکرات از اقداماتش در مسئله مهاجران در آمریکا و اوضاع اسفبار آنها در مرزها، یکی از توهین‌آمیزترین واکنش‌ها را نسبت به نمایندگان در قالب یک رشته تویت ابراز کرد.
 

 

رشته توئیت های اشاره شده عینا ترجمه شده و در اختیار مخاطبان قرار می گیرد:

 

خیلی جالب است که می‌بینم نماینده‌های زن دموکرات {رشیده طالب، الحان عمر، آیانا پرسلی، الکساندر اوکازیو کورتز}، که آنها اصالتا از کشورهای دیگری به آمریکا آمده‌اند که اوضاع آنها فلاکت‌بار است، فاسد‌ترین دولت‌ها و ناکارآمدترین آنها در جهان ( اگر هنوز در آنجا چیزی به عنوان دولت باشد!) را دارد، حالا با صدای بلند...

 

 

و از روی خباثت، به مردم آمریکا، برترین و قوی‌ترین ملت روی زمین، می‌گویند که چطور باید دولت را اداره کنند؟ چرا آنها به کشورهای ورشکسته‌ی و جرم‌ زده‌ی خودشان برنمی‌گردند تا اوضاع آنجا را درست کنند؟ {اول بروند آنجا را درست‌ کنند} بعد برگردند و به ما نشان دهند که چطور دولت خود را اداره کنیم.

 

 

این کشور‌ها به شدت به کمک شما نیاز دارند، باید سریعتر به آنجا سری بزنید! مطمئنم که "نانسی پلوسی" (شصتمین و شصت و سومین رئیس مجلس نمایندگان ایالات متحده آمریکا)مقدمات سفر شما رو به سرعت  انجام خواهد داد!

 

 

 

این زبان تند ترامپ در فضای مجازی واکنش‌های تندی را به همراه داشت. از جمله این واکنش‌ها می‌توان به مصاحبه‌ی شهردار نیویورک و نامزد انتخابات 2020، "بیل د بلاسیو" با سی‌ان‌ان  اشاره کرد که بلافاصله پس از این تویت، بلاسیو گفت: این یکی دیگر از تلاش‌های (ترامپ) است که با استفاده از ابزار مذهب، قومیت و اصالت می‌خواهد بین مردم تفرقه بوجود بیاورد تا کشوری متحد نداشته باشیم.

 

دیدگاه بیل د بلاسیو درباره توئیت های ترامپ

 

کاربری دیگری از اعضای موسسه‌ی(Institute For Education )، در واکنش به توئیت‌های ترامپ نوشت: یک سری توئیت زننده، اما  او درست می‌گوید، "الکساندر کورتز" در کشوری بدنیا آمده است که یک متقلب سریالی، متجاوز جنسی، و یک فرد سوء استفاده‌کننده در راس آن کشور به عنوان رئیس جمهور وجود دارد. یک فرد دیکتاتوری که با روسیه { یک کشور متخاصم از دید آمریکایی‌ها} همدستی کرد تا قدرت را به دست آورد، همان کسی که کودکان بیگاه را در قفس ها به دور از پدر و مارانشان زندانی کرد.

 

 

پروفسور "دنیل درزنر"، استاد حقوق و دیپلماسی در مدرسه‌ی" فلچر" در واکنش به توئیت های ترامپ نوشت:در این توییت‌ها حرف‌های زننده‌ای زده شده است، اما جالب است که ترامپ تصور می کند "آیانا پرسلی" که در شیکاگو بدنیا آمده، الکساندر کورتز که در نیویورک بدنیا آمده و رشیده طالب  در "دترویت" بدنیا آمده، آمریکایی نیستند!

 

 

دونالد ترامپ بار دیگر ثابت کرد که او یک فرد نژاد پرست است

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • ناشناس

    اینکه آقای ترامپ میگویدکسی نیاید اینجا، مرزها را دیوار کشی میکند، جواب نمیدهدفقط به بعضی از مردم صدمه میزندچون این کار دونباله رو نداردآقای ترامپ میخواهد به جهانیان فخر بفروشد، همیشه یکی پیدا میشه که تو دهن زورگو بزنه،

  • ناشناس

    ترامپ آدم نژاد پرست و بی منطقی است اصلا صلاحیت رییس جمهوری را ندارد من نمی دانم چقدر او را تحمل کردن