شمانیوز
شما نیوز

ماجرای عکس قالیباف با رضوی چیست ؟ + عکس

الیاس قالیباف فرزند محمدباقر قالیباف، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام توضیحاتی درباره عکس منتشر شده از قالیباف و محمدهادی رضوی (متهم پرونده بانک سرمایه) در فضای مجازی، ارائه داد.

ماجرای عکس قالیباف با رضوی چیست ؟ + عکس
به گزارش شمانیوز به نقل از پایگاه خبری الف: الیاس قالیباف فرزند محمدباقر قالیباف، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام توضیحاتی درباره عکس منتشر شده از قالیباف و محمدهادی رضوی (متهم پرونده بانک سرمایه) در فضای مجازی، ارائه داد.

توضیحات الیاس قالیباف درباره عکس پدرش و رضوی

الیاس قالیباف در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

خریب کسب و کار " من" است!

برای کسانی که پشت پرده سیاست را می دانند و می بینند، دقیقا قابل پیش بینی و ره گیری است که چرا و در چه زمانی این تخریب ها اوج می گیرد و در برهه دیگر فروکش می کند!

 

گویا حالا فصل جدیدشان است

البته من هم خسته نمی شوم از توضیح، نه برای کاسبان تخریب! بلکه برای مخاطبان تخریب که سوالشان از سر صدق است این ششمین! پست توضیحی من در برابر بد اخلاقی ها شایعات و تخریب هاست

 

من هیچ شراکتی با آقای سید محمد هادی رضوی نداشتم و ندارم.ایشان سالها پیش، مدتی عضو علی البدل هیئت مدیره موسسه آموزشی بودند که بنده هم مسوولیت داشتم.تمامی سهام موسسه آموزشی شمس الشموس متعلق به خیریه است و بنده هم یک عضو هیئت مدیره آن هستم و اصولا شراکت در یک موسسه خیریه بی مبنا است.

ضمنا عکس منتشره از پدرم با جمعی که ایشان هم حضور دارند مربوط به هفته آخر انتخابات در سال 1392 و میدان فلسطین است که به فراخور آن ایام طبیعتا افراد بسیاری آنجا حضور پیدا می کردند که حتی مسئولیتی در ستاد نداشتند. فقط در منطق تخریب کنندگان است که داشتن عکس مشترک اتهامات را نیز مشترک می کند!

 

خبر جاسوسی و اعدام یکی از معاونان پدرم هم دروغ شاخداری است که مرغ پخته هم خنده اش می گیرد. مسائلی که در مورد ایشان مطرح هست هم طبق گفته مقامات مربوط،هیچ ربطی به شهرداری و مدیریت پدرم در شهرداری تهران ندارد. وظیفه شهردار حراست از اموال مردم در شهرداری است که هیچ اتهامی در این زمینه متوجه او نیست ای کاش دیگران هم مراقب اموال بیت المال در مسئولیت های خود بودند

 

اینکه افراد در امورات خود مرتکب چه جرایم و تخلفاتی شدند چه ربطی به دکتر قالیباف و بنده دارد؟

در این سال های طولانی خدمات پدرم در شهرداری و با این همه پروژه و مدیر و . . . اگر جریان تخریب پرونده ای پیدا می کرد که می توانست به پدرم نسبت مستقیم فساد یا اهمال در مبارزه با فساد دهد، مجبور نمی شد از عکس های مشترک یا اسامی مشترک و خلط راست و دروغ برای تخریب سوء استفاده کند.

متاسفانه فعالیت سیاسی دکتر قالیباف و طرح شایعاتی درخصوص مسوولیت جدید ایشان، همواره موجبات اوج گیری تخریب است و طبیعتا مردم هم دیگر عادت کردند به این بازی!

 

آنها که کسب و کار خودشان را تخریب قرار می دهند، همواره مترصد نشر این موضوعات هستند و هر بار هم نقاب و عنوان تازه ای برای خود دست و پا می کنند، یک بار آزادی خواهند یک بار خبرنگار افشاگر و یک بار هم عدالت خواه! مطمئن باشید دوباره هم به وقتش توپخانه تخریب را فعال خواهند کرد آن هم با نقابی جدید!

 

توضیحات الیاس قالیباف درباره عکس پدرش و رضوی

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied