شمانیوز
شما نیوز

ایران به خلیج فارس مسلط است + جزئیات

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: ایران بر اوضاع خلیج‌فارس مسلط است و صادرات نفت یا باید برای همه امن باشد و یا اینکه اگر برای ما امن نباشد برای دیگران هم امن نخواهد بود.

ایران به خلیج فارس مسلط است + جزئیات

به گزارش شمانیوز به نقل از فارس : سیدحسین نقوی حسینی نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی ، با اشاره به توقیف نفت‌کش ایرانی توسط نیروی دریایی انگلیس، امروز جمهوری اسلامی ایران به توانمندی‌های بالایی دست پیدا کرده می‌تواند پهپاد پیشرفته غیرقابل ردیابی آمریکایی‌ها را از نقطه حرکت شناسایی و به محض ورود به حریم هوایی کشور مورد هدف قرار دهد و سرنگون کند. 

وی افزود: چنین کشوری در مقابل این گونه اقدامات خصمانه و خلاف موازین بین‌المللی توسط نیروی دریایی انگلیس که به تعبیر مقام معظم رهبری دزدی دریایی نامیده شد، کوتاه نخواهد آمد و جمهوری اسلامی ایران با بهره‌گیری از توانمندی‌های خود انگلیسی‌ها را از این عمل‌شان پشیمان خواهد کرد.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، اظهار داشت: چه انگلیس و چه هر کشور دیگری که بخواهد با جمهوری اسلامی ایران برخورد نادرستی داشته باشد حتماً با اقدام قاطع جمهوری اسلامی روبه‌رو خواهد شد و پاسخ خود را دریافت خواهد کرد. 

نقوی خاطرنشان کرد: ما امروز به طور کامل بر اوضاع خلیج‌فارس مسلط هستیم و همان‌طور که قبلاً اعلام کردیم مسیر صادرات نفتی باید یا برای همه امن باشد و اگر برای ما امن نباشد دیگران هم از این امنیت برخوردار نخواهند بود.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در پایان گفت: جمهوری اسلامی ایران هم توانمندی لازم را دارد و هم قادر و هم مصمم است و در جنگ اراده‌ها نشان داده که مستحکم و با اراده در مقابل کسانی که بخواهند به حقوق این ملت ایران تجاوز کنند می‌ایستد و به موقع هم اقدام لازم را خواهد داشت.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied