شمانیوز
شما نیوز

جزئیات دستگیری هادی رضوی

قاضی مسعودی مقام از جزئیات دستگیری هادی رضوی و آخرین وضعیت برخی از پرونده های مطرح در شعبه سوم رسیدگی به مفاسد اقتصادی خبر داد.

جزئیات دستگیری هادی رضوی

به گزارش شمانیوز و به نقل از ایسنا؛ ​قاضی مسعودی مقام پس از اتمام نخستین جلسه دادگاه ۲۴ متهم پتروشیمی در جمع خبرنگاران در رابطه با زمان و نحوه بازداشت هادی رضوی احدی از متهمان بانک سرمایه که به ۲۰ سال حبس محکوم شده است، اظهار کرد: بعد از صدور حکم پرونده به دادسرای جرایم اقتصادی ارجاع شد و صبح دیروز جلب آقای رضوی صادر شد و طبق اطلاعات واصله دیشب توسط ضابطین دادگستری، اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حدود ساعت ۸ و نیم یا ۹ شب به بعد دستگیر و روانه زندان شد.

 

وی در پاسخ به سوالی در رابطه با اختلاف زمان میان صدور رای و ابلاغ آن گفت: متاسفانه آراء شعب ما حدود ۲۰۰ یا ۳۰۰ صفحه است و قطعا ما پرونده های متعدد داریم. من تصدی شعبه ۶۸ دادگاه تجدید نظر کارکنان دولت و مقامات قضایی و شعبه سوم را داریم. این تداخل وجود دارد و ارجاعات مرونده ما زیاد است و هر پرونده که بالای ۲۰۰ صفحه رای است باید تایپ و ادیت شود تا اشکال رقمی نداشته باشد. هر پرونده یک تا دو هفته طول می کشد تا مراحل تایپ و بارگزاری در سیستم انجام شود.

 

قاضی مسعودی مقام افزود: برخی مواقع متهمین ادله ای می آورند که نیاز داریم استعلام و صحت و سقم را ارزیابی کنیم. اگر ما یک شعبه داشته باشیم قطعا به سرعت انجام می شود ولی ما دو شعبه سنگین کشور را داریم. شعبه ۶۸ شاید به جهت پرونده های مهم اقتصادی، قضات و کارکنان اداری کشور محسوب می شود.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • ناشناس

    تف به ذات پلید و حرومخورش،،،از پول معلمای بیچاره هم نمیگذرن این پست فطرتا،،،چون داماد وزیر بود اعدامش نکردن اگه پارتی نداشت حتما اعدام میشد این دزد گرگ صفت