شمانیوز
شما نیوز

ماجرای اموال شمخانی و خانواده اش چیست؟

درحالیکه برخی اخبار در مورد خانواده شمخانی در رسانه‌های مختلف داخلی منتشر شد، در اقدامی عجیب، شورای عالی امنیت ملی در این باره اطلاعیه صادر کرد.

ماجرای اموال شمخانی و خانواده اش چیست؟
به گزارش شمانیوز به نقل از انتخاب : یک منبع مطلع نزدیک به دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت: خبرسازی های مغرضانه ماههای اخیر علیه دریابان شمخانی و خانواده وی، ناشی از برخی اغراض سیاسی است که در صورت لزوم سرشاخه های آن معرفی شده و به اطلاع رسانه ها خواهد رسید.

 

، ایسنا در گزارشی نوشت: یک منبع مطلع نزدیک به دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت: خبر سازی های مغرضانه و هدفمند که طی ماه‌های گذشته علیه دریابان شمخانی و خانواده ایشان انجام شده، ناشی از برخی اغراض سیاسی بوده که در صورت لزوم سرشاخه های داخلی و خارجی آن معرفی شده و به اطلاع رسانه ها خواهد رسید.

این منبع مطلع با اشاره به سازوکارهای قانونی موجود در خصوص رصد و رسیدگی به اموال و دارایی های مقامات مسئول کشور و خانواده آنها اظهار داشت: کلیه اموال منقول و غیر منقول مسئولین ارشد جمهوری اسلامی و میزان و منشاء آن به صورت مستمر از سوی نهادهای قانونی در معرض ارزیابی بوده و فضاسازی های غیر مستند و بی اساس در این خصوص کاملا جهت‌دار و با رویکرد ترور شخصیت مقامات عالی کشور دنبال می شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied