شمانیوز
شما نیوز

ماجرای ترور حجت الاسلام علیرضا پناهیان چیست ؟ + جزئیات

خبر ترور یا سوقصد به جان حجت الاسلام علیرضا پناهیان در فضای مجازی رسانه ای شد.

ماجرای ترور حجت الاسلام علیرضا پناهیان چیست ؟ + جزئیات
به گزارش شمانیوز به نقل از خبرفوری : ساعت ۳۰ دقیقه بامداد روز شنبه خبر سوقصد به جان حجت الاسلام علیرضا پناهیان در فضای مجازی انتشار یافت. پس از گذشت ۴۰ دقیقه سایت رسمی پناهیان و رسانه های رسمی در مورد تائید یا تکذیب این خبر اخباری منتشر نکردند.
 
 
 
 
 
 
 
 

در این اخبار ذکر شده بود «بر اساس خبری غیررسمی که در فضای مجازی انتشار پیدا کرده ضاربی با لباس مبدل نظامی به حجت الاسلام پناهیان نزدیک شده و به ضرب گلوله او را به قتل رسانده است !

 

گفته شده است که در این حادثه حجت الاسلام عبدالحسین معزی نماینده ولی فقیه در جعیت هلال احمر از ناحیه پا جراحت سطحی برداشته است.»

 

 

تکذیب خبر ترور پناهیان

اما دقایقی نگذشت که این خبر از سوی برخی کانال‌های منتشر کننده این خبر تکذیب شد.

در متن تکذیبیه آمده است: «خبر سوء قصد به حجت الاسلام پناهیان و معزی کذب است

 

افشاگری بازیگر زن از تجاوز جنسی در پشت صحنه فیلم ها + عکس

 

طبق اطلاع واصله از اقوام این دو روحانی، اخبار منتشر شده درباره سوء قصد به آنان تکذیب می‌شود.

از ساعاتی قبل خبری درباره سوء قصد به جان حجت الاسلام پناهیان در فضای مجازی در حال انتشار است که توسط منابع مطلع تکذیب شده است.»

 

سخنرانی جنجالی پناهیان در حضور رهبر انقلاب و رئیس جمهور

 

 

 
 

زندگینامه پناهیان

حجت‌الاسلام پناهیان در سال ۱۳۴۴ در شهر تهران چشم به جهان گشود. پدر مرحومشان از روحانیون و مبلغان موفق در تهران بوده است. از سال اول راهنمایی(۱۳۵۶هـ) در کنار دروس مدرسه، تحصیلات حوزوی را آغاز نمود و از سال ۱۳۶۲ تحصیلات خود را در حوزۀ علمیۀ قم پی‌گرفت و پس از اتمام دروس سطح حوزه، به مدت دوازده سال از درس خارج حضرات آیات عظام وحیدخراسانی، جوادی آملی، سید محمد کاظم حائری و همچنین مقام معظم رهبری بهره برد.

 

از آغاز دبیرستان و در کنار تحصیل در حوزه، با تدریس کتاب‌های شهید مطهری، به تبلیغ و آموزش در محیط‌های مختلف دانش‌آموزی، دانشگاهی و حوزوی روی آورد. رشتۀ روان‌شناسی را در دفتر همکاری حوزه و دانشگاه تحصیل کرد و هم‌اکنون عضو هیئت علمی مرکز تخصصی تبلیغ بوده و در زمینۀ تدریس و طراحی سرفصل‌ها و تدوین کتب آموزشی با آن مرکز همکاری می‌کند.

 

افشاگری بازیگر زن از تجاوز جنسی در پشت صحنه فیلم ها + عکس

 

 

در کنار فعالیت‌های تبلیغی به فعالیت‌های اجرایی و مدیریتی در عرصه‌های فرهنگی نیز اشتغال داشته و از معاونت فرهنگی «لشگر۲۷محمدرسول‌الله(ص)» در دوران دفاع مقدس تا معاونت فرهنگی «نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها» و «مرکز جهانی علوم اسلامی» همواره در برنامه‌ریزی و مدیریت فرهنگی فعالیت داشته است. بیش از ده سال، همزمان با تدریس در دانشگاه هنر، مسئولیت نهاد این دانشگاه را نیز به عهده داشته و پس از آن در کنار مسئولیت «مشاور ریاست نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها» و «فعالیت‌های تبلیغی»، به تدریس در حوزه و دانشگاه و همچنین پژوهش و تدوین در علوم اسلامی مشغول است.

 

هم‌اکنون ایشان بیشتر فعالیت‌های خود را در حوزه متمرکز کرده‌اند و مدرسۀ علمیه دارالحکمه را در تهران تأسیس نموده‌اند و مسئولیت این مدرسه را بر عهده دارند.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱۴ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • محمد میلانی

    باوقار ترین هنرمند ایران بهاره رهنما