شمانیوز
شما نیوز

شوخی جالب مرعشی با شورای نگهبان

سخنگوی حزب کارگزاران اختلاف میان عارف و کرباسچی را مانند اختلاف آیت‌الله یزدی و آملی لاریجانی، بحث طلبگی دانست.

شوخی جالب مرعشی با شورای نگهبان
به گزارش شمانیوز به نقل از خبرآنلاین: سخنگوی حزب کارگزاران اختلاف میان عارف و کرباسچی را مانند اختلاف آیت‌الله یزدی و آملی لاریجانی، بحث طلبگی دانست.
 

حسین مرعشی درباره اختلافات میان اصلاح‌طلبان گفت: اصلاح‌طلبان هیچ اختلافی باهم ندارند. الان آقای یزدی و آقای آملی لاریجانی علیه همدیگر حرف زدند، یعنی باهم اختلاف دارند؟

 

وی با کنایه به کدخدایی که گفته بود «دعوای میان آیت‌الله یزدی و آملی لاریجانی دعوای طلبگی و طبیعی است» گفت: جبهه اصلاحات آنقدر منسجم است که هیچ‌کس نمی‌تواند این جبهه را درون بپاشد، الا خداوند متعال؛ اگر خدا اراده کند مسئله فرق دارد. اختلاف‌نظرهای طلبگی در میان اصلاح‌طلبان وجود دارد، همان‌طور که بین آقای یزدی و آقای آملی لاریجانی بحث طلبگی هست، بین آقای عارف و آقای کرباسچی هم بحث طلبگی است.

 

مرعشی اضافه کرد: حالا گاهی هم برای اینکه فضای خیلی آرام نباشد - ما که نمی‌توانیم به شورای نگهبان انتقاد کنیم- برای همین به خودمان انتقاد می‌کنیم.

 

سخنگوی حزب کارگزان سازندگی درباره انتقادهایی که به عارف و شورای عالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان می‌شود هم پاسخ جالبی داد. او گفت: عارف رئیس شورای سیاستگذاری اصلاح‌طلبان هستند و به صورت کاملا دموکراتیک انتخاب شده‌اند. در شورای عالی سیاستگذاری همه هماهنگی‌های انتخاباتی انجام می‌شود و ان‌شاءالله شخصیت‌های تراز اول را با رعایت خطوط قرمز نظام و رهبری معرفی خواهیم کرد و انتخابات را هم خواهیم برد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied