شمانیوز
شما نیوز

افغانستان

دولت آینده افغانستان خدمتگزار مردم

ملا برادر ، معاون سیاسی طالبان دولت آینده افغانستان را فراگیر و خدمتگزار مردم اعلام کرد و گفت به مردم اطمینان می دهم که امنیت آن ها تامین خواهد شد .

 دولت آینده افغانستان خدمتگزار مردم

به گزارش شمانیوز؛ معاون سیاسی طالبان ضمن تاکید بر اینکه دولت آتی افغانستان، دولتی فراگیر و خدمتگزار مردم این کشور خواهد بود، اعلام کرد که این گروه همچنان در حال کار برای تشکیل دولت افغانستان است.

«ملا عبدالغنی برادر» معاون سیاسی طالبان در گفتگو با الجزیره اعلام کرد که این گروه همچنان در حال کار برای تشکیل دولتی فراگیر در افغانستان است.

وی در این باره گفت: من به مردم (افغانستان) اطمینان می دهم که ما تلاش می کنیم وضعیت زندگی آنها را بهبود بخشیم و دولت (آینده) خدمتگزار همه خواهد بود و امنیت را تامین خواهد کرد، چرا که امنیت لازمه توسعه اقتصادی، نه فقط در افغانستان، بلکه در کل دنیا است.

ملا برادر افزود که امنیت لازمه شروع سریع پروژه های عمده اقتصادی در افغانستان است.

وی با اشاره به اینکه از هیچ تلاشی جهت حصول اهداف مورد نظر فروگذار نخواهد کرد، گفت: چنانچه ما قادر باشیم که امنیت را تامین نمائیم، بر مشکلات دیگر نیز غلبه خواهیم کرد و از همین نقطه چرخ پیشرفت و ترقی به چرخش درخواهد آمد.

صحبت های ملا برادر در حالی مطرح می شود که پیشتر «ذبیح الله مجاهد» سخنگوی طالبان جمعه گذشته در سخنانی گزارش رسانه‌ها در خصوص اعلام دولت جدید افغانستان را تکذیب کرده بود.

وی در این باره گفت: گزارش رسانه‌ها در خصوص دولت جدید افغانستان صحت ندارد و چنین گزارش‌هایی شایعه هستند. هیچ اطلاعات موثقی در خصوص ترکیب جدید دولت در افغانستان وجود ندارد؛ اینها تنها شایعات هستند و صحت ندارند.

این ها همه در حالی بود که پیشتر رویترز گزارش داده بود که منابع طالبان اعلام کردند که ملاعبدالغنی برادر رئیس دولت جدید در افغانستان خواهد بود و حتی خبرگزاری اسپوتنیک نیز اعلام کرده بود که «ملا هبت الله آخوندزاده» رهبر این گروه ریاست دولت افغانستان را برعهده خواهد داشت.

منبع: مهر 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۳ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied