شمانیوز
شما نیوز

رویای تصرف ایران توسط داعش +عکس

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز): این یاوه گویی ها از سوی تروریست های داعش در حالی صورت می گیرد که چندی است مواضع این گروهک در عراق و سوریه در حال فتح شدن از سوی نیروهای مردمی عراق و همچنین ارتش و مجاهدان سوری است.

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز): به نقل از جام نیوز، در روزهای اخیر تصاویری در صفحات اجتماعی وابسته به تروریست های داعش منتشر شده که از رویای تصرف ایران توسط این گروهک خبر می دهد.

بر همین اساس "ابومحمد العدنانی" سخنگوی گروهی که با عنوان "دولت اسلامی عراق و شام" از سوی رسانه های جبهه غربی-عربی معرفی می شود، در سخنانی مدعی شده که این گروهک تلاش دارد نیروهایش را به سمت ایران حرکت دهد.

وی در سخنانی مدعی شده است که: «در پی پیروزی های متعدد دولت اسلامی، سربازان شجاع ما با حمله به ایران این سرزمین را از روافض پاک می کنند و سیطره دولت اسلامی را به ولایت خراسان گسترش می دهند.»

بعد از انتشار این سخنان صفحات و گروه های مجازی وابسته به تروریست های داعش، تصاویری از فتح میدان آزادی تهران و... با آرم ولایت خراسان منتشر کرده اند.

این یاوه گویی ها از سوی تروریست های داعش در حالی صورت می گیرد که چندی است مواضع این گروهک در عراق و سوریه در حال فتح شدن از سوی نیروهای مردمی عراق و همچنین ارتش و مجاهدان سوری است و طبق آنچه در منابع خبری و شبکه های اجتماعی منتشر شده، خبرهای غافلگیرکننده و امیدبخشی از شکست سنگین تروریست ها در سرزمین های تحت اشغال آنها در راه است.

رویای تصرف ایران توسط داعش +عکس

رویای تصرف ایران توسط داعش +عکس

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied