شمانیوز
شما نیوز

افترا علیه بقایی دلیل شکایتم از اشرفی بود

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز): وکیل حمید بقایی گفت: به دلیل نشر اکاذیب و افترا علیه بقایی از اشرفی اصفهانی شکایت کردیم.

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز): از شکایتش علیه حجت الاسلام اشرفی اصفهانی خبرداد و گفت: این شکایت به دلیل اتهاماتی که اشرفی اصفهانی به آقای بقایی وارد کرده صورت گرفت.
وی افزود: وی در مورد تهمت هایی که به بقایی زده می گوید که اینها را شنیده بوده و در جای دیگر عنوان می کند که در دادگاه پاسخ چنین افترائاتی را خواهیم داد، لذا آقای بقایی به دلیل نشر اکاذیب و افترا از ایشان شکایت کردند.
وکیل بقایی ادامه داد: آقای اشرفی اصفهانی در کسوت ریاست هیئت بدوی رسیدگی به تخلفات نهاد ریاست جمهوری، نمی بایست شنیده های بدون سند و مدرک خود را در سطح وسیعی منتشر کند به گونه ای که در مطبوعات و سایت های داخلی و خارجی انتشار یابد و خوراک رسانه های معاند را تهیه کند.
حیدری تصریح کرد: البته آقای اشرفی اصفهانی پس از تکذیبیه خود مجدداً در مصاحبه ای اعلام کرده مدارک و دلایل را به دادگاه ارایه خواهد داد که این حاکی از تناقضات گفتاری وی است؛ لذا با تقدیم شکوائیه به دستگاه قضایی منتظر پاسخ گویی وی هستیم تا افکار عمومی در خصوص این تعارضات گفتاری آقای اشرفی اصفهانی قضاوت کند.
وکیل مدافع حمید بقایی ادامه داد: از دستگاه قضایی درخواست رسیدگی به موضوع با قید فوریت داریم تا با برخورد قاطع دستگاه قضایی افراد با اغراض سیاسی دست به شایعه سازی و انتشار اکاذیب نکرده و در نتیجه با آبروی افراد بازی نشود.
شایان ذکر است، پس از اینکه حجت الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه ای در 18 خرداد از بازداشت حمید بقایی معاون اجرایی رئیس جمهور سابق خبر داد، حجت الاسلام اشرفی اصفهانی رئیس هیئت بدوی رسیدگی به تخلفات اداری نهاد ریاست جمهوری به نقل از یک مقام مسئول امنیتی تأکید کرد که بقایی اموالی را از کشور خارج کرده و در نزدیک به 10 کشور خارجی سرمایه گذاری کرده است.
به دنبال انتشار این ادعاها و درخواست سازمان بازرسی کشور از وی برای ارائه مستندات و مدارک خود درباره خروج اموال توسط بقایی و سرمایه گذاری وی در 10 کشور خارجی به این کشور گفت: خبرنگار روزنامه ای که در آن نشست حضور داشت با آب و تاب مفصل موضوع را به نقل از من رسانه ای کرد و این موضوع در سایت های خبری و حتی رسانه های خارجی بازتاب داشته است که این، یک کار غیرمنطقی و غیراخلاقی است.
اشرفی اصفهانی تأکید می کند: من اصلاً با آن فرد مصاحبه ای نداشتم و تنها جملاتی در یک نشست خصوصی بیان کرده بودم.
منبع:باشگاه خبرنگاران
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied