شمانیوز
شما نیوز

دبیر سیاسی اتحادیه انجمن‌های مستقل:

اسامی حامیان مرتضوی در مجلس را منتشر کنید/تشکر کنایه‌آمیز از مجلس

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز):دبیر سیاسی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل خواستار انتشار اسامی حامیان سعید مرتضوی در مجلس شد.  

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز)،علیرضا کریمی دبیر سیاسی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه‌های سراسر کشور، با اشاره به امضای نامه تشکر نمایندگان مجلس از سعید مرتضوی رئیس سازمان تأمین اجتماعی توسط 164 نماینده اظهار داشت: بسیار بعید است 164نماینده از آقای مرتضوی حمایت کنند و احتمالا تعداد واقعی 16 یا 64 بوده که با شیطنت رسانه‌ای 164 اعلام شده است.

وی ادامه داد: اگر واقعا 164نماینده مجلس این نامه را امضاء کرده‌اند و فکر می‌کنند عملشان درست بوده است، پس از هیئت رئیسه مجلس و امضاءکنندگان نامه می‌خواهیم لیست امضاءکنندگان را منتشر کرده تا مردم خودشان قضاوت کنند.

کریمی با بیان اینکه متأسفانه احزاب و گروه‌ها یا موضع‌گیری نکرده‌ و یا حمایت می‌کنند، تصریح کرد: نکته جالب این است که بعضی احزاب به رغم اختلاف مبنایی و فکری عمیقی که با هم دارند در این مسأله موضع مشترک و حمایتی اتخاذ کرده‌اند.

دبیر سیاسی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل در پایان با اشاره به نامه امروز اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل و سؤال از آقای رئیس‌جمهور اظهار داشت: از مجلس بسیار متشکریم که اینقدر زود و سریع و صریح پاسخ ابهامات ما را داد.

فارس

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied