شمانیوز
شما نیوز

این خبر در حال تکمیل شدن است:

مهدی و فاطمه و یاسر هاشمی آمدند/حاشیه های ورود به تهران

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز): مهدی هاشمی فرزند اکبر هاشمی رفسنجانی شامگاه یکشنبه دوم مهر ماه جاری با پرواز شماره EK977 هواپیمایی امارات، از دوبی به کشور بازگشت.

مهدي هاشمي وارد تهران شد

مهدی هاشمی فرزند اکبر هاشمی رفسنجانی شامگاه یکشنبه دوم مهر ماه جاری با پرواز شماره EK977 هواپیمایی امارات، از دوبی به کشور بازگشت.

هواپیمای مهدی هاشمی ساعت 21:24 در فرودگاه امام خمینی (ره) بر زمین نشست.

فاطمه و یاسر هاشمی نیز مهدی را در این سفر همراهی کردند و علیرغم اعلام عدم استقبال از نامبرده، محسن هاشمی از وی استقبال کرد.

حضور نماینده دادستان و ماموران ناجا در فرودگاه

نماینده دادستان تهران و مسئولان نیروی انتظامی در فرودگاه حضور دارند اما هنوز اطلاعی از بازداشت یا عدم بازداشت مهدی هاشمی کسب نشده است.

اولین عکس از مهدي هاشمي در فرودگاه

بازگشت مهدی هاشمی به ایران

مهدی هاشمی تفهیم اتهام شد/تعهد برای معرفی به دادستانی ظرف 24 ساعت

بعد از ورود مهدی هاشمی به فرودگاه و طی مراحل تشریفات ورود به کشور، نماینده دادستانی ضمن تفهیم اتهامات به وی، از او تعهد گرفت تا 24 ساعت بعد خود را به دادستانی معرفی کند.

مهدی هاشمی که متهم به دخالت و حمایت از فتنه 88 است 3 سال پیش با عنوان ماموریت دانشگاه آزاد از کشور خارج شد و امشب از طریق دبی به تهران بازگشت.

تکذیب خبر بازداشت مهدی هاشمی/ مهدی هاشمی راهی خانه پدر شد ادعای فاطمه و یاسر هاشمی مبنی بر بازداشت برادرشان در فرودگاه امام خمینی (ره) را رد کرد.

وی تصریح کرد: دقایقی قبل که با محسن هاشمی تماس گرفتم، به من گفت که مهدی با ماشین دادسرا به سمت منزل پدرش در جماران راهی شده است.

معاون دادستان با حضور در فرودگاه امام خمینی (ره) و ابلاغ احضاریه به مهدی هاشمی از وی تعهد گرفت که ظرف 24 ساعت خود را به دادسرای مرکز معرفی کند.

در عین حال برخی شنیده ها نیز حاکیست مهدی هاشمی باید ساعت 8 صبح فردا خود را به دادسرای ویژه شهید مقدس معرفی کند.

اطلاعات پرواز مهدي هاشمي

بر اساس اطلاعات موجود در پایگاه اینترنتی فرودگاه امام خمینی(ره)، ظاهرا مهدی هاشمی با شماره پرواز EK977 هواپیمایی امارات، راهی تهران شده و ساعت 21:30 به زمین خواهد نشست.

فرزندان هاشمي در دبي

در پی انتشار خبر بازگشت مهدی هاشمی به کشور از شبکه خبری بی بی سی فارسی، سیدمحمود علیزاده طباطبایی گفت که یاسر و فاطمه هاشمی برای استقبال از برادرشان به دوبی رفته بودند.

وی تصریح کرد که احتمالا این دو فرزند اکبر هاشمی رفسنجانی نیز همزمان با مهدی از دوبی به تهران بازگردند.

مهدی هاشمی مستقیما به خانه خودش می رود/ او بازداشت نمی شود

علیزاده طباطبایی گفت:مهدی هاشمی به همراه فاطمه و یاسر، نیم ساعت تا 45 دقیقه دیگر وارد فرودگاه امام خمینی (ره) می شوند.

وی افزود: هیچ یک از اعضای خانواده هاشمی برای استقبال از مهدی به فرودگاه نمی روند و به روال طبیعی مهدی مستقیم به منزل خودش می رود.

وکیل خانوادگی هاشمی درباره احتمال بازداشت مهدی هاشمی گفت: دستگاه قضایی قبلا به مهدی هاشمی اخطار نداده و قاعدتا وی نباید بازداشت شود.

علیزاده طباطبایی با تاکید بر اینکه منتظر تصمیم دستگاه قضایی در خصوص موکلش هست، متذکر شد: اگر مهدی هاشمی بازداشت نشود، صبح برای توضیح درباره مسائلی که درباره وی مطرح شده، به دادسرا می رویم.

برگزاری تجمع مقابل منزل مهدی هاشمی مصطفی صابری دبیر تشکیلات اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان از تجمع مقابل منزل مهدی هاشمی خبر داد و گفت: با توجه به ورود مهدی هاشمی به کشور، دانشجویان با تجمع مقابل خانه مهدی هاشمی از دستگاه قضایی می خواهند هر چه سریع تر به اتهامات وی رسیدگی کنند.

وی افزود: تجمع دانشجویان مقابل منزل مهدی هاشمی باعث می شود تا از ورود وی جلوگیری شود و دستگاه قضایی نیز هر چه سریع تر مهدی هاشمی را بازداشت کند.

دبیر تشکیلات اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان با تاکید بر محاکمه سران و فعالان فتنه 88، تصریح کرد: مهدی هاشمی از فعالان فتنه 88 به شمار می اید که باید دستگاه قضایی به اتهاماتش رسیگی کند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied