شمانیوز
شما نیوز

سخنان عجیب از معاون اول رئیس جمهور:

40 درصد فقرای عالم را مسلمانان تشکیل می‌دهند؟!

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شما نیوز):محمدرضا رحیمی  شب گذشته در آیین اختتامیه دهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) در سالن صبای صدا و سیمای خراسان رضوی گفت: 40 درصد فقرای عالم را مسلمانان تشکیل می‌دهند.

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شما نیوز):محمدرضا رحیمی که شب گذشته در آیین اختتامیه دهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) در سالن صبای صدا و سیمای خراسان رضوی سخن می‌گفت در ادامه اظهار کرد: امروز لشگر حمله به ارزش‌ها، لشگر فرهنگی است و با فرهنگ رضوی می‌توان با این زشتی‌ها مقابله کرد و ما برای دفاع از جبهه رحمانی در برابر جبهه شیطانی سلاحی بهتر از فرهنگ رضوی نداریم.

وی در بخش نخست سخنانش گفت: این ایام مصادف شد با هفته دفاع مقدس که در آن یاد و خاطره شهدا را گرامی می‌داریم و از طرفی ما در دهه کرامت قرار داریم و این ویژگی نوید باران الطاف خداوند بر بشریت را می‌دهد و ما امیدواریم که تمام مشکلات مسلمانان جهان حل شود.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در ادامه ابراز امیدواری کرد: خداوند ما را بر تمام دشمنان ناآگاه و نابخرد فایق گرداند و از خداوند می‌خواهیم که آتش عذاب خود را بر سر بندگان شیطانی که 1میلیارد و 400 میلیون مسلمان را آزرده کرده‌اند، بباراند.

رحیمی در ادامه تصریح کرد: امیدواریم در این ماه شاهد نزول رحمت خداوند بر مسلمانان و نزول عذاب بر دشمنان اسلام باشیم.

معاون اول رییس جمهور در ادامه خاطرنشان ساخت: در حالی که 20 درصد جمعیت جهان را مسلمانان تشکیل می‌دهند متاسفانه شاهد آن هستیم که 40 درصد فقرای عالم را مسلمانان تشکیل می‌دهند و در شرایطی که خداوند این همه نعمت را در اختیار مسلمانان قرار داده است این مسئله علتی جز حضور و خیانت عوامل استکبار جهانی و صهیونیسم بین‌الملل ندارد.

محمدرضا رحیمی اضافه کرد: به جز مسلمانان که 40 درصد فقرای عالم را تشکیل داده‌اند، 60 درصد مابقی از سایر ادیان به جز یهودیت هستند و در این شرایط واضح است که صهیونیست‌ها ثروت همه را غارت کرده‌اند و با استفاده‌ از رسانه‌هایی که در اختیار دارند اکثریت بشریت را در گمراهی قرار داده‌اند.

وی در بخش بعدی سخنانش ضمن بیان این مطلب که یکی از ابزارهایی که می‌توانیم با کمک آن به جنگ این پلیدی‌ها برویم، فرهنگ رضوی است، تصریح کرد: به همین جهت بنده به شخصه از اعماق وجودم از برگزارکنندگان این جشنواره تقدیر و تشکر می‌کنم.

معاون اول رییس جمهور ادامه داد: در دنیای امروز و در جنگ همه جانبه فرهنگی ما باید خودمان را به یک منبع مطمئن و نورانی وصل کنیم که در این راستا وجود مبارک امام رضا(ع) بهترین نقطه اتکا برای ماست.

رحیمی گفت: بایستی خودمان را آماده کنیم تا زمینه فرستادن یک نماینده از این فرهنگ آسمانی را به دنیا فراهم کنیم و آماده هجوم به سرزمین گمراهی‌ها و زشتی‌ها بشویم.

وی ادامه داد: در این راستا چاره‌ای نداریم جز آنکه تجهیز بشویم به فرهنگ رضوی و اقتضای جامعه امروز جهانی نیز همین است؛ زیرا کسانی هستند که چهره نورانی حقیقت را با پرده‌هایی از زشتی و پلیدی می‌پوشانند و ما بایستی با آن‌ها مبارزه کنیم.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی خاطرنشان کرد: در واقع می‌توان گفت، رستگاری ما در اتکا به فرهنگ رضوی است.

معاون اول رییس جمهور افزود: روزی که خداوند خواست تا زیبایی‌های خود را ببیند، آیینه‌ای را ساخت تا خود را در آن ببیند و دست به خلقت پیامبر اکرم(ص) زد و امروز تمام نور پیامبر در وجود حضرتولی عصر(عج) در حال جلوه‌گری است.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد: بتوانیم به یاری خداوند جهان را آراسته کنیم به نور مقدس یک نفر از این خاندان که حضرت علی‌بن‌موسی‌الرضا(ع) هستند. شایان ذکر است؛ در پایان این مراسم که با حضور مقامات لشگری و کشوری از جمله آیت‌الله مهدوی کنی، رییس مجلس خبرگان رهبری، تنی چند از وزرا، نمایندگان مجلس و چند تن ازاستانداران برگزار شده بود، آیین افتتاحیه جشنواره یازدهم امام رضا(ع) نیز به فرمان محمدرضا رحیمی آغاز شد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی