شمانیوز
شما نیوز

3 واکنش به اظهارات رئیس جمهور درباره رابطه با آمریکا؛ کج سلیقگی بود

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شما نیوز):علی اکبر ولایتی، سردار نقدی و ذوالقدر معاون راهبردی قوه قضائیه نسبت به اظهارات رئیس جمهور درباره رابطه با آمریکا موضع گیری کردند.

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شما نیوز):موضع گیری این سه شخصیت سیاسی را در زیر بخوانید.

چهره

نکات کلیدی

مهمترین اظهارات

محمدباقر ذوالقدر معاون راهبردی قوه قضائیه

طرح مذاکره و رابطه با امریکا در شرایط فعلی نوعی کج سلیقگی سیاسی است

منحصراً رهبری باید درباره مذاکره و رابطه با آمریکا تصمیم گیری کند

کسی با شیطان بزرگ مذاکره نمی کند

  • طرح مذاکره و رابطه با امریکا در شرایط فعلی جهان نوعی کج سلیقگی سیاسی است که می تواند دارای آثار و پیامدهای خطرناک باشد.
  • موضوع مذاکره و رابطه با آمریکا نه یک موضوع و سیاست اجرائی که رئیس جمهور بتواند در آن مداخله کند، که یک سیاست کلان و راهبردی است که منحصراً رهبری باید در باب آن تصمیم گیری کند و امام راحل (ره ) و مقام معظم رهبری بارها و با صراحت درباره آن سخن گفته اند و سیاست نظام در این خصوص آشکارا اعلام شده است.
  • هیچ کس به شیطان نزدیک نمی شود و با او مذاکره نمی کند
  • مقام معظم رهبری به کرات و در مناسبت های مختلف رابطه با امریکا را با منطق قوی و غیر قابل خدشه مردود دانسته اند و آن را متضمن هیچ سودی برای ملت ایران ندانسته اند و بارها فرموده اند اگر در مذاکره و رابطه با امریکا مصلحتی و منفعتی وجود داشته باشد خود بدان مبادرت خواهند کرد

علی اکبر ولایتی

سیاست ایران در خصوص رابطه با آمریکا هیچ تغییری نکرده است

  • سیاست کلی ایران در خصوص ارتباط با آمریکا مانند گذشته است و هیچ تصمیمی در تغییر این سیاست گرفته نشده و ایران به سیاست های استوار گذشته که پایه گذار آن امام(ره) بود و رهبر معظم انقلاب نیز آن را تایید کرده پایبند است.

محمد رضا نقدی رییس سازمان بسیج مستضعفین

اجازه هیچگونه مذاکره ای را نمی دهیم

  • با ادامه راه شهدا، اجازه هیچگونه مذاکره ای را نمی دهیم و با قلب هایی سرشار از عشق به خداوند و آمادگی های رزمی و فکری، آنچه را که فقط ولایت از ما مطالبه کند عملی خواهیم کرد.
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied