شمانیوز
شما نیوز

این خبر در حال تکمیل شدن است

در بازار تهران چه خبر است؟/شیشه برخی از مغازه ها شکسته شد/شعار علیه احمدی نژاد

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شما نیوز):در پی اعلام اعتصاب بخشهایی از بازار تهران عده ای از بازاریان با تعطیلی مغازه های خود در مقابل مغازه های خود تجمع کرده اند.اراذل و اوباش نیز از این تجمع ها استفاده نمودند و شروع به شکستن شیشه های برخی مغازه ها کردند.

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شما نیوز):در پی اعلام اعتصاب بخشهایی از بازار تهران عده ای از بازاریان با تعطیلی مغازه های خود در مقابل مغازه های خود تجمع کرده اند.اراذل و اوباش نيز از اين تجمع ها استفاده نمودند و شروع به شكستن شيشه هاي برخي مغازه ها كردند.

شاهدان عینی از خیابان های اصلی تهران مانند خیابان جمهوری، چهارراه استانبول، خیابان فردوسی و برخی دیگر از خیابان های کشور گزارش می دهند كه نيروي انتظامي در منطقه مستقر هستند و شرايط تحت كنترل نيروهاي امنيتي مي باشد.

در پی بروز نوسانات شدید ارزی در کشور، برخی واسطه ها با احتکار کالاهای خود، از فروش آنها خودداری می کنند.برخی شرکت های خارجی از جمله شرکت کره ای «ال جی» چندین ماه است که فروش کالاهای خود را به حالت تعلیق درآورده اند.تعدادی از فروشندگان می گویند که «دپو» کالاها در شرایط ارزی فعلی برای آنها سود بیشتری از فروش دارد.احتکار کالاها توسط برخی واسطه ها با اعتراضات مردمی در تهران مواجه شده است.

مردم معترض به احتکار کالاها و تعطیلی صرافی ها و مغازه ها شعارهایی علیه احمدی نژاد سر دادند.

آقای احمدی نژاد در نشست خبری روز گذشته خود، «سوءمدیریت دولت» در نوسانات ارزی را به کل تکذیب کرد و آن را جنگ روانی دانست.

آخرين اخبار حاكي از تعطيلي بازار تهران در بعد از ظهر چهارشنبه دارد.

در اين حال دبیرکل انجمن اصناف و بازار در گفت وگوبا ايسنا اظهار داشت: بازار تعطیل نیست و اکنون نیز شرایط عادی را طی می کند.

وی افزود: ما با اکثر اتحادیه ها صحبت کردیم و آنها نیز اعلام کردند که شرایط عادی است و هیچ تمایلی برای بسته شدن بازار وجود ندارد.

کریمی اصفهانی همچنین گفت: برخی به دنبال اخلال گری هستند که این اخلال گری ها از خارج از بازار به آن تزریق شده است و ما انتظار داریم که نیروی انتظامی این مساله را پیگیری کرده و با اخلال گران برخورد کند.

وی در پاسخ به این سوال که دلیل این اخلال گری ها را چه چیزی و از چه کسانی می دانید؟ گفت: دلیل این کار را نمی دانیم، اما گویا تعدادی ماموریت پیدا کردند که این کار را انجام دهند. به هر حال ما با اتحادیه ها صحبت کردیم و آنها اعلام کردند که شرایط عادی است.

دبیرکل انجمن اصناف و بازار در پاسخ به اینکه درحال حاضر برخی شایعات درباره تعطیل بودن بخش هایی از بازار وجود دارد، تصریح کرد: شاید در بخش هایی مانند خرازی ها مشکلاتی باشد، اما به طور کلی اینگونه نیست و ما با اتحادیه خرازی ها نیز صحبت کردیم که گفتند شرایط عادی است.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied