شمانیوز
شما نیوز

نشست خبری لاریجانی به دلایل نامعلومی لغو شد

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز):علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی ظهر امروز چهارشنبه با برخی از خبرگزاری مطرح کشور نشست خبری داشت اما این نشست خبری لغو شد. عصر روزگذشته نیز محمود احمدی نژاد رئیس جمهوری ایران در یک نشست خبری حاضر شده بود.

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز)،علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی ظهر امروز چهارشنبه با برخی از خبرگزاری مطرح کشور نشست خبری داشت اما این نشست خبری لغو شد. عصر روزگذشته نیز محمود احمدی نژاد رئیس جمهوری ایران در یک نشست خبری حاضر شده بود.

آقای احمدی نژاد در این نشست خبری سخنانی علیه اظهارات اخیر رئیس مجلس بیان کرده بود. وی گفته بود، «لابد تصمیمات ایشان (لاریجانی) اثر داشته است! بالاخره ایشان می دانند وضعیت چگونه است و فروش نفت در چه وضعیتی است ولی این مواضع را علیه دولت می گیرد!»

رئیس و تعدادی از نمایندگان مجلس و همچنین برخی کارشناسان، "سوءمدیریت دولت" را عامل نوسانات ارزی می دانند. علی لاریجانی اخیراً در گفتگویی با خبرگزاری فارس، ۸۰ درصد مشکلات ونوسانات ارزی را ناشی از «سوء مدیریت»عنوان کرده بود.

لاریجانی پیشتر درباره یکی از مهمترین طرح های عمرانی دولت گفته بود، مسکن مهرهایی که دولت ساخته چندان مورد استفاده نیست و چندان کارایی ندارد،‌ ما فکر می‌کنیم مسکن مهر برای ملت ایران شناخته شده است.

نشست خبری امروز رئیس مجلس قرار بود که ساعت ۱۵ به وقت تهران آغاز و از شبکه خبر به صورت زنده پخش شود.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی