شمانیوز
شما نیوز

غلامعلی حداد عادل

مرتضوی من و مجلس را دور زد/ وزرا در صف استیضاح

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شما نیوز):نماینده مردم تهران در مجلس گفت: هنوز به جمع بندی برای شرکت یا عدم شرکت برای نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری نرسیده ام.  

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شما نیوز):غلامعلی حداد عادل عصر پنجشنبه در جمع دانشجویان دانشگاه گلستان در پاسخ به سئوالات دانشجویان افزود: درحال بررسی این موضوع هستم و هنوز به تصمیمی درباره شرکت و عدم شرکت نرسیده ام.

مرتضوي من و مجلس را دور زد

وی در پاسخ به سئوال یکی از دانشجویان درباره اینکه چرا مرتضوی رئیس سازمان تامین اجتماعی استعفا نداده و برکنار نشده است گفت: من از اول طرح استیضاح وزیر کار را امضا نکرده بودم و بعد از طرح استیضاح، مرتضوی اعلام کرد که هرچه حداد بگوید گوش می کنم.

وی اظهار داشت: در صحبت با مرتضوی به ایشان پیشنهاد دادم که بهترین کار در این شرایط استعفاست که وی نیز پذیرفت و استعفا کرد.

حداد عادل گفت: بعد از اینکه نمایندگان استیضاح وزیر کار را پس گرفتند، مرتضوی نیز استعفایش را پس گرفت.

وزاریی در نوبت استیضاح هستند

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در پاسخ به اینکه آیا استیضاح دوباره وزیر کار در دستور کار نیست گفت: وزرای دیگری در نوبت استیضاح هستند و فعلا نوبت به شیخ الاسلامی وزیر کار نمی رسد.

وی با اشاره به نگرانیهای برخی دانشجویان درباره بازار کار و آینده شغلی گفت: سن دانشجویی سن نگرانی است درحالیکه اگر فرد علم و دانش داشته باشد، مشکلی برایش نیست.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied