شمانیوز
شما نیوز

تشکر مجمع نمایندگان استان آذربایجان شرقی از رییس جمهور از طرف البرزیها

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز):دو ماه قبل از تغییر استاندار البرز شایعات مبنی بر حضور دکتر عربیان در البرز توسط برخی از رسانه ها قوت گرفت ، این در حالی بود که فرهادی همه این موضوعات را شایعه می دانست و تا دو روز قبل از تودیع ، از هر گونه تغییر و تحول اظهار بی اطلاعی می نمود.

تقدیر و تشکر مجمع نمایندگان استان آذربایجان شرقی در مجلس شورای اسلامی از دکتر احمدی نژاد بواسطه انتصاب دکتر عربیان بعنوان استاندار البرز در حالی صورت گرفت که این تغییر چندان خوشایند البرزیها نبود و حاشیه های فراوانی را بهمراه خود داشت .

حاشیه هایی که دو ماه قبل از حضور عربیان در البرز توسط یک پیامک شروع شد تا سخنرانی همراه با خط و نشان عربیان برای مسئولین و اسحاب رسانه در معارفه 4 ساعته خود به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل استانداری البرز دکتر محمدعلی مددی رئیس مجمع نمایندگان استان آذربایجان شرقی طی نامه ای به شماره 1112 مورخ 91/7/6 خطاب به دکتر احمدی نژاد رئیس جمهور مراتب تقدیر و سپاس این مجمع را از انتصاب استاندار البرز ابراز نمودند.

متن نامه یاد شده بدین شرح است: برادر گرامی جناب آقای دکتر احمدی نژاد رییس جمهور محبوب ایران اسلامی سلام علیکم، احتراما بدینوسیله از حسن اعتماد حضرتعالی در خصوص انتصاب شایسته و به جای برادر متعهد، ارزشی، انقلابی و ولایی جناب آقای دکتر عربیان بعنوان استاندار البرز، تشکر و قدردانی می نمایم و از خداوند منان، توفیقات روزافزون، سلامتی و سعادت در ظل توجهات حضرت ولی عصر(عج) تحت زعامت مقام معظم رهبری(مدظله العالی) را برای حضرتعالی و خدمتگزاران صدیق نظام جمهوری اسلامی ایران مسئلت می نمایم. سایه مقام معظم رهبری مستدام باد

دکتر محمدعلی مددی

رئیس مجمع نمایندگان استان آذربایجان شرقی

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied