شمانیوز
شما نیوز

خروج مهدی هاشمی از زندان برای ملاقات با خانواده صحت دارد؟

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز):،محمود علیزاده طباطبایی گفت: مهدی هاشمی ممنو ع الملاقات است و موضوع خروج وی از زندان برای ملاقات با خانواده شایعه است.

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز) روز گذشته شایعاتی در سطح رسانه ها مطرح شد مبنی بر اینکه مهدی هاشمی که در حال بازجویی درباره برخی اتهامات است، برای ملاقات با خانواده خود از زندان اوین خارج می شود.

مهدی هاشمی روز یکشنبه 2 مهرماه پس از 3 سال اقامت در لندن وارد کشور شد و بعد از حضور در دادسرای امنیت برای انجام تحقیقات بازداشت شد.

تا این لحظه مهدی هاشمی هیچ ملاقاتی نداشته است تا اینکه روز گذشته این شایعات مطرح شد و غلامحسین اسماعیلی رئیس سازمان زندان ها در واکنش به این موضوع گفت: مجوز ملاقات در حوزه اختیار ما نیست و دادستان باید نظر بدهد.

وی ادامه داد: ممکن است دادستان تهران دستور دهد به هر دلیلی متهم از زندان خارج و به جای دیگری منتقل شود اما تا این لحظه هیچ موضوعی در زمینه خروج مهدی هاشمی از زندان اوین از سوی دادستانی به ما اعلام نشده است.

سیدمحمود علیزاده طباطبایی وکیل مهدی هاشمی نیز به خبرنگار فارس گفت: خروج مهدی هاشمی از اوین برای ملاقات با خانواده شایعه است. من خودم تاکنون هرچه مراجعه کردم اجازه ملاقات ندادند. پنجشنبه گذشته هم به همراه عفت مرعشی، فاطمه و یاسر هاشمی به زندان اوین رفتیم اما هرچه منتظر ماندیم اجازه ملاقات ندادند.

علیزاده طباطبایی افزود: من از اول درخواست ملاقات داشتم و این حق قانونی من است اما تاکنون اجازه نداده اند.

وکیل مهدی هاشمی خاطرنشان کرد: مهدی هاشمی در حال حاضر ممنوع الملاقات است و در انفرادی نگهداری می شود. مسئولان رسیدگی به پرونده هم هیچ توضیح و اطلاعی در این زمینه نمی دهند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied