شمانیوز
شما نیوز

به دنبال برگزاری جلسه مجمع نمایندگان اردبیل

گزینه های نهایی استانداری اردبیل مشخص شدند

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز):به دنبال جلسه مجمع نمایندگان استان اردبیل سه گزینه نهایی استانداری اردبیل معرفی شدند.  

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز)،سخنگوی مجمع نمایندگان استان اردبیل دقایقی پیش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: مجمع بعد از جلسه طولانی که عصر امروز با حضور 6 نفر از نمایندگان استان برگزار کرد سه گزینه نهایی استاندار اردبیل را به وزارت کشور معرفی کرد.

جلیل جعفری بنه خلخال افزود: این سه گزینه به ترتیب مجید خدابخش با 6 رأی، آقاجانی با 5 رأی و اقبال عباسی با 4 رأی به عنوان سه گزینه مجمع نمایندگان استان اردبیل انتخاب و به وزیر کشور معرفی شدند.

وی گفت: در این جلسه ابتدا 5 گزینه استانداری اردبیل هر کدام به مدت 45 دقیقه به ارائه برنامه پرداختند به گونه‌ای که این جلسه بدون حضور یونس اسدی نماینده مردم مشکین‌شهر در مجلس و با حضور 6 نماینده دیگر استان در محل کمیسیون اصل 90 مجلس انجام شد.

سخنگوی مجمع نمایندگان استان اردبیل اضافه کرد: بعد از شنیدن توضیحات هر 5 گزینه استانداری اردبیل بلافاصله تعرفه‌های تایپ شده در اختیار نمایندگان قرار گرفت و هر یک از نمایندگان استان به سه گزینه رأی دادند که در مرحله اول مجید خدابخش،‌ آقاجانی، نصیری و عباسی به ترتیب با 6، 5، و 2 رأی در رده اول تا چهارم قرار گرفتند و نفر پنجم دانشیان انصراف خود را اعلام کرد.

دبیر مجمع نمایندگان استان اردبیل بیان داشت: در مرحله دوم رأی‌گیری بین دو نفر ناصر نصیری و اقبال عباسی که هر کدام 2 رأی کسب کرده بودند رأی گیری صورت گرفت و در نهایت اقبال عباسی با 4 رأی به همراه خدابخش و آقاجانی به وزیر کشور معرفی شدند تا از بین آنها انتخاب استاندار اردبیل در روزهای آینده مشخص شود.

جعفری بنه خلخال اضافه کرد: این جلسه در کمال آرامش و بدون حاشیه خاص با مشارکت 6 نماینده استان برگزار شد و قرار شد در روزهای آینده وزیر کشور گزینه نهایی استانداری استان اردبیل را مشخص و با هماهنگی هیئت دولت معرفی کند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied