شمانیوز
شما نیوز

استاندار سمنان پیشنهاد داد

ایجاد موزه برای احمدی‏ نژاد

شبکه مردمی اطلاع رسانی (شمانیوز): استاندار سمنان گفت: به منظور رونق گرفتن صنعت گردشگری در استان سمنان، می توان موزه احمدی نژاد را در آرادان و موزه روحانی را در سرخه ایجاد کرد.

فارس نوشت: محمد وکیلی امشب در نشست شورای اداری این استان که در سالن یادگار امام خمینی (ره) استانداری سمنان برگزار شد، اظهار کرد: صنعت گردشگری در استان سمنان باید رونق بگیرد و یکی از راه های رسیدن به این هدف، استفاده از قابلیت های مهم رئیس جمهور پروری این استان است.

وی تصریح کرد: ایجاد موزه های احمدی نژاد در آرادان و روحانی در سرخه را می توان یکی از مهم ترین پیشنهادهایی دانست که استان سمنان را در حوزه گردشگری رشد می دهد.

استاندار سمنان گفت: پیشنهاد می شود تا رایزنی هایی برای دریافت بخشی از هدایا، لوح ها و وسایل دکتر احمدی نژاد به عنوان رئیس جمهور قبلی کشورمان که از استان سمنان به این جایگاه رسید، انجام شده و این وسایل در موزه ای در آرادان نگهداری شود.

وکیلی همین پیشنهاد را درباره دکتر روحانی، رئیس جمهور کشورمان و زادگاه وی، سرخه، مطرح کرد و اظهار داشت: می توان چنین موزه ای را در سرخه نیز ایجاد کرد تا گردشگران به خصوص توریست های خارجی از این سوابق دیدن کنند.

خلق حماسه اقتصادی اولویت کارهاست

استاندار سمنان همچنین با اشاره به فرمایش رهبر فرزانه انقلاب اسلامی مبنی بر لزوم خلق حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی اظهار داشت: مردم با حضور پرشور خود در صحنه، حماسه سیاسی را به زیباترین شکل محقق ساختند.

وکیلی اضافه کرد: مردم با انتخاب ریاست جمهوری با همه مشخصه هایی که مورد پسند جامعه باشد، نشان دادند که می خواهند ظرفیت های جدیدی را برای خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فراهم کنند.

وی گفت: در سال های گذشته، شاهد حمله های شدید دشمن برای ناامید و دلسرد کردن مردم نسبت به نظام و انقلاب اسلامی بودیم و غربی ها با همه توانمندی و رسانه های خود کوشیدند تا سختی ها و مشکلات داخل کشور را بزرگ کنند.

استاندار سمنان افزود: در چنین شرایطی است که به خوبی به بینش عمیق رهبر فرزانه انقلاب اسلامی مبنی بر نام گذاری دقیق سال جاری پی می بریم و متوجه می شویم که چرا معظم له امسال به دنبال خلق حماسه اقتصادی هستند.

وکیلی بیان داشت: رهبری به خوبی با موضع گیری ها و بیانات ارزشمند خود، خط دشمن را خنثی کردند و آنها را مأیوس ساختند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied