شمانیوز
شما نیوز

رهبر‌انقلاب در اسفراین:

اسلام شاخص اعتماد به نفس ملت ایران را در سیاست بین المللی افزایش داد

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شما نیوز):رهبر معظم انقلاب یکی از شاخص‌های پیشرفت ملت را عزت ملی و اعتماد به نفس ملی خواندندو افزودند: ملت ما امروز دارای اعتماد به نفس درعرصه سیاست بین‌المللی است و مسئولان کشور درمواجهه با قضایای جهانی با اعتماد به‌نفس کامل حرف می زنند، این ناشی از آن است که ملت ما احساس...  

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شما نیوز):رهبر معظم انقلاب یکی از شاخص‌های پیشرفت ملت را عزت ملی و اعتماد به نفس ملی خواندندو افزودند: ملت ما امروز دارای اعتماد به نفس درعرصه سیاست بین‌المللی است و مسئولان کشور درمواجهه با قضایای جهانی با اعتماد به‌نفس کامل حرف می زنند، این ناشی از آن است که ملت ما احساس عزت و اعتماد به نفس می‌کند و اسلام به ما این اعتماد به نفس را داده است.

رهبر معظم انقلاب اسلامی امروز شنبه در جمع مردم اسفراین تاکید کردند : اسفراین در طول تاریخ، خواستگان بزرگان علمی و فرهنگی و سیاسی متعددی بوده است .

ایشان با تاکید بر اینکه شور و نشاط یک ملت سرمایه‌ای بزرگ و زمینه اصلی پیشرفت یک ملت است ، افزودند: نباید گذاشت که عوامل گوناگون این نشاط همگانی را ضعیف کند.

حضرت آیت الله خامنه ای خاطرنشان ساختند: صدها شبکه تلویزیونی و سایبری تلاش می‌کنند که امید را در ملت ایران از بین ببرند. ایشان با بیان اینکه هدف، پیشرفت است؛ پیشرفت به معنای تحرک دائمی ، تصریح کردند: ملت ایران این استعداد را دارد آنقدر پیشرفت کند که بتواند به عنوان یک الگو در جهان مطرح باشد. رهبر معظم انقلاب با بیان اینکه مطمئنا یک نقطه مورد نظر دشمنان پیشرفت ایران، این است که به ملت ما حالت خمودگی دهند و این شور و نشاط را از بین ببرند تاکید کردند: اما نباید تسلیم خواست مغرضانه و خصمانه دشمنان شد. ایشان افزودند: یکی از اصلی‌ترین دلایل تبلیغات گوناگون امپراطوری خبری دنیا این است که جوانان ما را از تلاش و حرکتی که ناشی از آرمان‌خواهی آنان است از بین ببرند و ما باید نقطه مقابل آن را حفظ کنیم. حضرت آیت الله خامنه ای تصریح کردند: بزرگداشت سرداران، رزمندگان و شهیدان و جوانانی که قبل از نسل کنونی یعنی شما وارد میدان شدند و در عرصه‌های گوناگون با شور و نشاط به پیش رفتند، می‌تواند بر شور و نشاط جوانان امروز نیز بیفزاید. ایشان خاطر نشان ساختند: یکی از مسائل اساسی که می‌تواند خلاف این تحرک عمل کند و متاسفانه به وسیله باندهای مرموز توسعه داده می‌شود، موادمخدر است، به اعتقاد بنده این خود جوانان هستند که باید با شور و نشاط با مساله موادمخدر مبارزه کنند. ایشان افزودند: دشمنان تلاش می‌کنند که جوانان ما را اسیر کنند، حالت تخدیرشدگی، بی‌تفاوتی و زمین‌خوردگی را به جوانان ما تحمیل کنند، اما آنکه اول از همه در مقابل این مساله باید بایستد در درجه اول خود جوانان هستند. البته مسئولان ذیربط نیز وظیفه دارند، اما هیچ عاملی به قدر عامل درونی یعنی مردم نمی‌تواند در مقابل این انحرافات بایستد. رهبر انقلاب تصریح کردند: قطعا ایستادگی جوانان ما خواهد توانست آنچه را که باندهای مهلک و مضر دنبال می‌کنند خنثی کند. ایشان افزودند: روحیه شور و نشاط باید نگه داشته شود، باید توجه کرد که دشمن در صدد آن است که این شعله نشاط و سرزندگی و تحرک را از جوانان ما سلب کند اما باید از همین روحیه برای مواجهه با خطر بزرگ موادمخدر استفاده شود. رهبر معظم انقلاب در بخش دیگری از بیانات خود با بیان اینکه استان خراسان شمالی از رتبه های بالای شرکت در انتخابات برخوردار است ودر خراسان شمالی شهر اول اسفراین است ، شرکت در انتخابات را نشانه آگاهی و بصیرت دانستند و افزودند: حضور در پای صندوق رای کاری از سر بیکاری نیست یک عمل صالح است.

رهبر انقلاب تاکید کردند: اینکه مردمی در یک شهر و استان و کل کشور احساس وظیفه نسبت به آینده کند و نسبت به مدیریت کشور بخواهد دخالت کند چیز ارزشمندی است این ضد غفلتی است که دشمن می خواهد بر ما حاکم کند. این روحیه همکاری و تعاون را باید حفظ کرد.همچنین روحیه مصرف داخلی را باید حفظ کرد. حضرت آیت الله خامنه ای با اشاره به شعار امسال مبنی بر حمایت از تولید ملی افزودند: تولید داخلی احتیاج به مصرف داخلی دارد که این برعهده مردم است، مصرف خود را باید از تولید خود انتخاب کنیم ، اینکه کسانی دنبال مارکها و برندهای خارجی باشند این خطاست.

ایشان خاطر نشان کردند: مصرف داخلی تولید داخلی را افزایش می دهد و تولید داخلی که افزایش یابد مشکلات بیکاری برطرف می شود و تورم و گرانی کم می شود. رهبر انقلاب با بیان اینکه یکی از شاخص‌های پیشرفت یک ملت عزت ملی و اعتماد به نفس ملی است، افزودند: ادعای من این است، با لحاظ این شاخص ملت ما پیشرفت زیادی کرده است و ما امروز ملتمان دارای اعتماد به نفس در عرصه سیاست بین‌المللی است و ملاحظه می‌شود مسئولان کشور در مواجهه با قضایای جهانی با اعتماد به نفس کامل حرف می زنند، این ناشی از آن است که ملت ما احساس عزت و اعتماد به نفس می‌کنند و اسلام به ما این اعتماد به نفس را داده است.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی