شمانیوز
شما نیوز

امیرخالق نژاد- امام جمعه تکاب

دولت محترمی که زمانی اولدورم بولدورم می کرد الان همه حرف های خود را فراموش کرده

عده ای شب جمعه مشغول عروسی های آنچنانی هستند ،نمی دانم این بدعت را چه کسی بنا نهاده که شب های جمعه عروسی بگیرند. عروسی خوب است اگر محل رفت وآمدفساق وفجار نباشدومحل بزن وبکوب وعیش ونوش نباشد.

امیرخالق نژاد- امام جمعه تکاب گفت: عده ای از بازاریان ومغازه دارها مایه ننگ بازار اسلامی هستند وموجب بی حیثیتی مسلمانان شده اند. حجت الاسلام عبدالله محمدی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان تکاب در جنوب آذر بایجان غربی با اشاره به نابسامانی های اخیر بازار در شهرهای مختلف کشوربا بیان این مطلب افزود : برخی از بازاریان سودجو وبی ایمان با دروغ ها واحتکارشان مایه ننگ خود ،خانواده،اسلام وقرآن شده اند این بدبخت ها باید بدانند روزی مرگ به سراغشان می آید ولازم است در کارهایشان تجدیدنظرکنند.

وی اظهارداشت:عده ای هر روز گوشهایشان را دم گوشی تلفن می گذارند واجناس را ده ماه قبل خریده اند ودر انبارها احتکار کرده اند وزنگ می زنند می پرسند جنس گران شده یا نه !ای بازاری مسلمان بی انصاف پس مسلمانی شما کجا رفته ؟! وی با بیان این که عدهای می خواهند مایحتاج زندگی مردم را لا به لای دلال بازی وبازاربازی وسفته بازی از بین ببرند تصریح کرد:دولت محترمی که زمانی اولدورم بولدورم می کرد الان همه حرف های خود را فراموش کرده وهرچه می شود می گوید قوه قضاییه کاری نمی کند ،کسی نیست بپرسد مگر تعزیرات حکومتی شما کاری کرده است که کار های نکرده خود را به گردن دیگران می اندازید. امام جمعه تکاب گفت:یکی از مصیبت های بزرگ ما این است که بی انصافی ها بازار اسلامی را فراگرفته است و همه گوششان به تلفن است تا به دروغ قیمت ها را بالاببرند طوری که در عرض یک ماه قیمت روغن بیست هزار تومان افزایش یافت.

حجت الاسلام محمدی یادآورشد بجز عده ای از بازاریان با انصاف واهل ایمان بقیه فقط به فکر ثروت اندوزی هستد و با دروغ قیمت ها بالا می برند وهر روز یک برنامه درست می کنند که در داخل جامعه اسلامی ولوله بیاندازندو از این مسئله غافلند که دشمنان ومنافقین داخلی می خواهند به مردم وکشور ونظام ضربه بزنند. مجالس عروسی مراکز فساد شده است امام جمعه شهرستان تکاب در بخش دیگری از سخنان خود با انتقاد از برگزاری مراسم های عروسی در شب جمعه گفت:عده ای شب جمعه مشغول عروسی های آنچنانی هستند ،نمی دانم این بدعت را چه کسی بنا نهاده که شب های جمعه عروسی بگیرند.

حجت الاسلام محمدی یادآور شد:عروسی خوب است اگر محل رفت وآمدفساق وفجار نباشدومحل بزن وبکوب وعیش ونوش نباشد. وی تاکید کرد: مجالس عروسی به مراکز فساد تبدیل شده اند .من چه قبل از انقلاب چه بعد از انقلاب به هیچ مراسم عروسی نرفتم چون می دانم اگر بروم دچار گناه خواهم شد. وی ابراز داشت:اگر میخواهیم دچار معصیت وگناه نشویم وایمانمان را از دست ندهیم باید مواظب خودمان باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied