شمانیوز
شما نیوز

فاطمه هاشمی

خدمات فائزه و مهدی به کشور بی نظیر است

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شما نیوز):فاطمه هاشمی رفسنجانی خدمات مهدی و فائزه هاشمی به کشور را "بی نظیر" توصیف و از بازداشت آنان انتقاد کرد.  

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شما نیوز):دختر ارشد آقای هاشمی‌رفسنجانی در گفت وگو با یک روزنامه حامی خانواده اش، با بیان اینکه مهدی و فائزه فعلا سپر ما شدند، درباره خواهرش گفت: شوهر فائزه بعد از ملاقات در زندان به شوخی می‏گفت که من تاکنون فائزه را تا این اندازه خوشحال ندیده بودم! رئیس سابق دانشگاه آزاد گفته بود که ماموریتی به مهدی هاشمی برای رفتن به خارج از کشور نداده اما فاطمه هاشمی در این گفت وگو ادعا کرده است که "مهدی برای سرکشی به وضعیت دانشگاه‌های آزاد خارج از کشور از ایران بیرون رفت. مهدی گزارش‏های خوبی هم از این سفرها تهیه کرد و برای هیات امنای دانشگاه آزاد فرستاد و برای برخی اقدامات راهنمایی انجام داد." وی درباره قشقرقی هم که در زمان ورود مهدی هاشمی به فرودگاه از سوی برخی نزدیکانش به راه افتاده بود، به بی اطلاعی از وضعیت برادرش در آن ساعات اشاره کرد، گفت: (از فرودگاه) آمدیم بیرون که مصادف شد با حضور خبرنگاران و من آنجا از روی عصبانیت صحبت‏هایم را کردم تا نشان دهم همیشه قرار نیست خانواده‌ هاشمی ساکت باشند و به هر حال ما برای خود این حق را قائل هستیم.

خدمات مهدی و فائزه بی نظیر بود

فاطمه هاشمی در تلاش برای تبرئه برادر و خواهرش از اتهامات موجود گفته است: مهدی و فائزه که الان در زندان هستند به این مملکت خدمت کرده ‏اند. مهدی کاری که در ارتباط با سازه‌های دریایی کرد بی‌نظیر بود، اولین سازه‌های دریایی را مهدی در سنین جوانی طراحی کرد که در جنوب ساخته شد. بهینه‌سازی سوخت را مهدی بنیانگذاری کرد و این کار کوچکی نیست. فائزه زیر بنای ورزش بانوان را که امروز این همه به آن افتخار می‏کنند را پایه‌ریزی کرد. آن هم با آن جوی که نسبت به ورزش بانوان وجود داشت.

ما خیلی پولدارتر از این بودیم

فاطمه هاشمی همچنین درباره ثروت خود و اعضای خانواده اش عنوان کرد: ما خیلی پولدارتر از این بودیم. پدر من حدود یکصد قواره زمین در سالاریه قم داشت و همه را داد به طلاب و نیازمندان. یک مقداری از آنها را به ما داد. وضع ما هم بد نیست، به هر حال همسر من دندانپزشک است و بقیه خانوده هم همه تحصیلکرده و دارای مشاغل خوب هستند. همیشه انقلاب مثل بچه پدرم بود دختر آقای هاشمی با بیان اینکه "همیشه برای ما باعث افتخار بود که پدرمان آدم بزرگی است"،‌ عنوان کرده است: بعد از انقلاب هم پدرم کارهای بزرگی را برای این انقلاب انجام داد و همیشه انقلاب مثل بچه او بود. یادم هست وقتی که قبل از انقلاب ما را به خارج از کشور برد به ما گفت من فقط پدر شما نیستم، پدر تمام بچه‌های ایران هستم و این کارهایی را هم که انجام می‏دهم برای همه آن بچه‌هاست.ژ برای پدر من فرقی نمی ‏کند راسا وارد شود یا در کنار یک رئیس‌جمهور باشد فاطمه هاشمی در ادامه درباره فعالیت های انتخاباتی پدرش نیز که این روزها در پی طرح موسوم به "دولت وحدت ملی" است، اظهار داشت: برای پدر من فرقی نمی‏کند راسا وارد شود یا در کنار یک رئیس‌جمهور باشد. ایشان اگر یک رئیس‌جمهور قوی در مملکت باشد او را حتما کمک خواهند کرد. به شرط آنکه به برنامه‌ها و طرح‏های موجود برای برون رفت از این اوضاع بهای لازم داده شود. وی پدرش را "سرمایه انقلاب" توصیف و ادعا کرد: همانطور که پدر من در زمان جنگ این کشور را نجات داد، رفت و با حضرت امام (ره) صحبت کرد و گفت دیگر نمی‏توانیم ادامه دهیم، همانطور که بعد از جنگ کشور را خوب مدیریت وبه سمت آبادانی سوق دادند، امروز هم می‏تواند مسائل کشور حل وروی ریل اساسی بیاورند!

a

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied