شمانیوز
شما نیوز

مکاتبه جمعیت وفاداران با احمدی‌نژاد و آملی لاریجانی درباره مسائل اخیر

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز): قائم‌مقام جمعیت وفاداران گفت: با توجه به توصیه‌های رهبر معظم انقلاب درباره وحدت قوا، جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی با رؤسای قوه مجریه و قضائیه درباره مسائل اخیر مکاتبه خواهد کرد.    

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز)،حبیب‌الله بوربور قائم مقام جمعیت وفاداران در گفت‌و‌گو با فارس با اشاره به نامه‌نگاری رئیس‌جمهور با رئیس قوه قضائیه اظهار داشت: ما نگرانی خود را از این نامه‌نگاری‌ها اعلام کردیم چراکه معتقدیم در شرایطی که مردم زیر بار فشار اقتصادی قرار دارند، باید به مشکلات آن‌ها پرداخته شود و مردم نیازی به علنی شدن این مکاتبات ندارند.

قائم مقام جمعیت وفاداران بر همین اساس گفت: با توجه به توصیه‌های رهبر معظم انقلاب درباره وحدت قوا، جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی با رؤسای قوه مجریه و قضائیه درباره مسائل اخیر مکاتبه خواهد کرد چراکه این نوع نامه‌نگاری‌ها باعث سوءاستفاده رسانه‌های بیگانه می‌شود.

بوربور با بیان اینکه در جلسه شب گذشته شورای مرکزی تذکرات و توصیه‌های مقام معظم رهبری در خراسان شمالی مورد بررسی قرار گرفت، اظهار داشت: تذکرات رهبر معظم انقلاب برای عدم ورود زودهنگام به تبلیغات انتخاباتی، سرلوحه برنامه‌های جمعیت وفاداران خواهد بود.

وی افزود: وظیفه احزاب پیش بردن جمهوریت نظام، نقد مسائل و برنامه‌ریزی است اما نباید به صورت زودهنگام وارد رقابت انتخاباتی شوند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied