شمانیوز
شما نیوز

نمایندگانی‌ که‌ امروز مجلس‌ را ترک‌ کردند!

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شما نیوز):عضو هیئت رئیسه فراکسیون اصولگرایان با بیان اینکه حد نصاب طرح سؤال از رئیس جمهور 73 امضاء است اظهار داشت: علی مطهری نماینده مردم تهران امضای 5 نفر از نمایندگان را در اختیار داشت که در صورت از حد نصاب افتادن امضاهای طرح سؤال از رئیس جمهور 5 امضا را به طرح مذکور اضافه کند.  

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شما نیوز):عضو هیئت رئیسه فراکسیون اصولگرایان خبر داد: امضاهای طرح سؤال از رئیس جمهور از حد نصاب خارج شده بود اما علی مطهری امضای 5 نماینده را در اختیار داشت تا در چنین شرایطی آنها را اضافه کند.

حسین‌علی حاجی دلیگانی، نماینده شاهین‌شهر با بیان اینکه در ساعت 9 و 45 دقیقه امروز در اعتراض به اعلام وصول طرح سؤال از رئیس جمهور صحن مجلس را ترک کردند گفت: زهره طبیب‌زاده، فاطمه آلیا، مهدی کوچک‌زاده، ابوالقاسم جراره، شهروز افخمی، حسین‌علی حاجی دلیگانی، آقاجری، سید محمود نبویان، قاسم جعفری، سید علی طاهری، بیراوند، عزیز اکبریان، روح‌الله عباسپور، محمد سلیمانی، آشتیانی عراقی، روح‌الله حسینیان، مرتضی آقاتهرانی و سید شکرخدا موسوی در اعتراض به اعلام وصول طرح سؤال از رئیس جمهور بر اساس تصمیم فراکسیون اصولگرایان صحن مجلس را ترک کردند. وی افزود: این نمایندگان این اقدام را مصداق سخنان مقام معظم رهبری در مورد ایجاد اختلاف و تشتت و کشاندن آن به جامعه می‌دانند. وی افزود: هیأت رئیسه مجلس در ارتباط با این موضوع شفاف عمل نکرد و در حالی که تعداد امضاهای طرح از حد نصاب خارج شده بود 5 امضاء که در اختیار یکی از نمایندگان بود را به طرح اضافه و طرح را قرائت کرد. عضو هیئت رئیسه فراکسیون اصولگرایان با بیان اینکه حد نصاب طرح سؤال از رئیس جمهور 73 امضاء است اظهار داشت: علی مطهری نماینده مردم تهران امضای 5 نفر از نمایندگان را در اختیار داشت که در صورت از حد نصاب افتادن امضاهای طرح سؤال از رئیس جمهور 5 امضا را به طرح مذکور اضافه کند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied