شمانیوز
شما نیوز

اوباما با پیام به مسلمانان پروژه دستکش مخملی را آغاز کرد

اوباما در جریان بیداری اسلامی و با از دست دادن هم پیمانان خود در منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا به قدرت مسلمانان اشراف پیدا کرده، برای حضور مجدد خود در کاخ سفید پروژه دستکش مخملی را شروع کرده است.

جبهه جهاد سایبری مرصاد در تحلیل پیام تبریک اوباما به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان از پروژه جدید کاخ سفید برای پیروزی در انتخابات 6 نوامبر پرده برداشت.

اوباما در جریان بیداری اسلامی و با از دست دادن هم پیمانان خود در منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا به قدرت مسلمانان اشراف پیدا کرده، برای حضور مجدد خود در کاخ سفید پروژه دستکش مخملی را شروع کرده است.

وی در متن پیام خود مدعی شده است که کماکان ایالت متحده آمریکا در کنار مردم خاورمیانه و شمال آفریقا ایستاده است. آنهایی که می خواهند آزاد و عاری از ترس و خشونت زندگی کنند و آزادانه اعتقاد و ایمان خود را بکار گیرند.

با وقوع بیداری اسلامی در منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا ایالت متحده آمریکا با حمایت مالی، نظامی و تبلیغاتی خود از دیکتاتورهای منطقه تلاش کرد تا منافعش را حفظ نماید اما با مقاومت انسان های بیدار شده تحت لوای اسلام هزینه های انجام شده از سوی کاخ سفید به شکست منتج گردید.

از یک سو آمریکا و حامیان تروریست‌پرورش در سوریه، تروریست‌ها را مسلح کردند، مردم را به جان هم انداختند و با انفجار بمب، آدم‌کشی کردند. هدفشان هم این بود که شاید بتوانند خط مقدم مقاومت علیه اسرائیل را بشکنند.

از سوی دیگر آمریکا در حالی اقدام به حمایت از جنایات رژیم آل خلیفه در سرکوب معترضان خواستار اصلاحات می‌کند که دولت اوباما در سال 2012 حمایت های مالی دیگری به ارزش 26 میلیون دلار به این کشور اختصاص داده است.

در همین حال دیده‌بان حقوق بشر با محکوم کردن حمایت دولت اوباما از سرکوب معترضان بحرینی، تصمیم واشنگتن برای ارسال تسلیحات جدید نظامی به کشوری که ناقض قوانین حقوق بشری است را مورد انتقاد قرار داد.

پیام اوباما به مسمانان جهان به خصوص مردم آمریکا نشانه تحلیل کاخ سفید از شرایط جهان است. آنها به خوبی فهمیده اند که برای برنده شدن اوباما در انتخابات باید در ظاهر از انقلاب های ایجاد شده حمایت کنند.

به دنبال همین تحلیل با نزدیک شدن به انتخابات 6 نوامبر (16 آبان) باراک اوباما در تلاش است تا خود و دولتش را حامی انسان های آزادی خواه نشان دهد تا بتواند در پنجاه و هفتمین انتخابات ریاست جمهوری آمریکا دوباره بر کاخ سفید جلوس کند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied