شمانیوز
شما نیوز

دبیرکل حزب‌الله: برای دفاع در برابر هرگونه تهاجم آماده‌ایم

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شما نیوز):دبیرکل حزب الله لبنان بر پایبندی به مقاومت و آمادگی کامل برای دفاع در برابر هرگونه هجوم تاکید کرد.

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شما نیوز): سید حسن نصر الله، دبیرکل حزب الله لبنان در مراسم روز شهید در مجتمع سیدالشهداء ضاحیه جنوبی بیروت اعلام کرد: ما به مقاومت پایبندیم و تجربه گذشته، چراغ راه آینده ما است. ما همیشه در آمادگی قرار داریم و به دفاع از کشور ادامه می دهیم.

دبیرکل حزب الله لبنان عنوان داشت: مقاومت بدون هیچ سستی و کاستی ادامه خواهد داشت و تحولات منطقه هیچ تاثیری بر عزم و اراده نیروهای مقاومت ندارد و ما به آینده بسیار امیدواریم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه العالم، وی اظهار کرد: مقاومت اسلامی در طول 30 سال گذشته دستاوردها و پیروزی های بسیاری داشته است.

سید حسن نصرالله افزود: بسیاری می خواهند ما تاریخ مقاومت خود را نادیده بگیریم و فراموش کنیم و ملت های عربی نیز گذشته خود را نادیده بگیرند تا جاسوس و مزدور اسرائیل باشند.

دبیرکل حزب الله لبنان تاکید کرد: به فضل خون شهدای مقاومت دشمنان مقاومت نیز به قدرت بازدارندگی مقاومت اعتراف کرده اند. قدرت مقاومت در حمایت از لبنان و یک وظیفه شرعی و ملی است.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied