شمانیوز
شما نیوز

گردانهای القدس فلسطین:

نظامیان اسرائیلی را به اسارت می‌گیریم

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز): گردانهای القدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین تاکید کرد که اسیر کردن نظامیان ر ژیم صهیونیستی در صدر اولویت آنها قرار دارد.

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز) : ابو احمد سخنگوی گردانهای القدس در گفت وگو با شبکه فلسطین الیوم اظهار داشت: این گردانها در آمادگی کامل برای مقابله با هرگونه تجاوزگری و حمله زمینی رژیم صهیونیستی به نوار غزه قرار دارند.

وی افزود که به اسارت در آوردن نظامیان صهیونیست در صدر اولویت های آنها خواهد بود.

ابواحمد تاکید کرد: گردانهای القدس غافلگیر کننده زیادی دارد و دشمن صهیونیستی در سردرگمی به سرمی برد و جنگی روانی علیه گروههای مقاومت فلسطین به راه انداخته است تا آتش بس را قبول کند؛ آتش بسی که این رژیم در پی دریافت ضربات سنگین و دردناک و شوک آور از مبارزان فلسطینی درحال گدایی کردن آن است.

وی بعید دانست که دشمن صهیونیستی عملیات زمینی را علیه نوار غزه انجام دهد زیرا از میزان تلفات و خسارتهای سنگین خود در جریان چنین عملیاتی آگاهی دارد.

ابواحمد بار دیگر گفت: مقاومت فلسطین اقدامات غافلگیر کننده زیادی دارد که دشمن آن را پیش بینی نمی کند و نبرد تمام عیار است.

وی تاکید کرد: همه شهرها و پایگاههای نظامی صهیونیست ها در تیررس آتش مقاومت فلسطین قرار دارند و مقاومت متحده و قوی است و هدف آن دفاع از ملت فلسطین است.

گردان القسام شاخه نظامی حماس نیز لحظاتی پیش اعلام کرد که شهر تل آویو را با موشک فجر ۵ هدف قرار داده است.

خبرنگار فرانسه نیز گزارش داد که شهرک نشینان صهیونیست در تل آویو از ترس به پناهگاه فرار کردند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی