شمانیوز
شما نیوز

ناموس رجوی شاهد پایکوبی ارتش عراق-تصاویر

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز): اردوگاه اشرف در حقیقت بخشی از زمین های کشاورزی مردم استان دیالی بود که توسط نیروهای صدام به زور غصب شده و به پاس همکاری مسعود رجوی در جنگ ایران علیه عراق و هم چنین سرکوب شیعیان مخالف صدام به تشکیلات تروریستی منافقین اهدا شد.

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز): به نقل از وب سایت "رجویسم" روزگاری سرکرده منافقین پادگان اشرف را ناموس خود و منافقین خوانده بود. نیروهای امنیتی عراق و نیروهای سازمان بدر عراق که در حال جنگ با داعش هستند و از گروه‌های حاضر در نیروهای بسیج مردمی به شمار می آیند، آزادی کامل استان «دیالی» را با حضور «محمد الغبان» وزیر کشور و «هادی العامری» رئیس این سازمان در اردوگاه «اشرف» پایگاه سابق منافقین در عراق جشن گرفتند.

این اردوگاه در سال ۱۳۶۵ شمسی و پس از انتقال مرکز اصلی سازمان تروریستی منافقین به عراق و با حمایت مستقیم صدام (دیکتاتور سابق) و حزب بعث تاسیس شده بود. وزیر کشور عراق با حضور در این اردوگاه و شرکت در جشن پیروزی بر داعش در استان دیالی خواستار نشان دادن بیشترین میزان همکاری میان شهروندان و کمک آنها در ارائه خدمات اساسی و همکاری با نهادهای ویژه دولتی شد. «هادی العامری» رئیس سازمان بدر و از نمایندگان پارلمانی عراق نیز با تقدیر از نقش نیروهای امنیتی و پلیس در مقابله با تروریست‌ها گفت: نیروهای بسیج مردمی بیش از ۷۰ شهید در نبردهای اخیر با داعش برای پاکسازی استان دیالی تقدیم کرده است.

اردوگاه اشرف در حقیقت بخشی از زمین های کشاورزی مردم استان دیالی بود که توسط نیروهای صدام به زور غصب شده و به پاس همکاری مسعود رجوی در جنگ ایران علیه عراق و هم چنین سرکوب شیعیان مخالف صدام به تشکیلات تروریستی منافقین اهدا شد که در ۲۰ شهریور ۱۳۹۲ کاملا تخلیه شد. تشکیلات نفاق رجوی در همه سالهای حضور خود در کشور عراق به عنوان بازوی نظامی و امنیتی حزب بعث در سرکوب مخالفان عمل می کرد به نحوی که به گواه اسناد و مدارک تاریخی نقش پررنگی در سرکوب انتفاضه شعبانیه شیعیان عراق و هم چنین کردکشی گسترده در شمال عراق ایفا کرد.

رجوی که همیشه ادعا داشت پادگان اشرف ناموس خود و سایر منافقین است، بار دیگر بی غیرتی خود را به اثبات رساند و در قبال بی ناموسی اش، همچون موشی به دورن سوراخ گزیده است و چهره خود را نشان نمی‌دهد.

تصاویر حضور نیروهای بسیج مردمی و ارتش عراق در پادگان اشرف

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied