شمانیوز
شما نیوز

شناسایی و معرفی عوامل حمله به علی مطهری

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز): استاندار فارس از شناسایی عوامل حمله به خودروی علی مطهری در شیراز و معرفی آنها به مقامات قضایی خبر داد.

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز): به نقل از روابط عمومی استانداری فارس، محمد احمدی توضیح داد: به دنبال اتفاقات اخیر با توجه به دستور اکید ریاست جمهور و تاکید مکرر وزیر کشور مبنی بر شناسایی دقیق و برخورد قاطع با حمله کنندگان به خودرو دکترعلی مطهری نماینده مجلس شورای اسلامی در سفر به شیراز، اینجانب با تشکیل جلسات مکرر شورای تامین استان از ساعات اولیه وقوع این حادثه، رایزنی های مستمر با اعضای شورای تامین استان و بدون تاثیرپذیری از فضای مسموم تبلیغاتی داخل و خارج علیه توفیقات بزرگ دولت، فعالیت های اطلاعاتی و امنیتی به روشن ساختن ابعاد مختلف حادثه پرداخته و در لحظات پایانی روز شنبه به فضل الهی عوامل اصلی حمله به خودرو دکتر مطهری شناسایی و به مقامات قضایی استان معرفی شدند .

وی ادامه داد: بدیهی است شناسایی سایر عوامل و زمینه سازان انجام این حرکت ناپسند و هنجارشکنانه در دست بررسی و اقدام لازم قرار دارد.

استاندار فارس ادامه داد: امید است که با حضور نمایندگان شورای امنیت کشور در فارس ابعاد مختلف شکل گیری این حادثه بررسی و ریشه کن شود تا دیگر در کشور شاهد تکرار چنین حوادث تلخی نباشیم. لازم به ذکر است که تامین امنیت عمومی خط قرمز نظام و دولت تدبیر و امید بوده و در برخورد با عوامل ناامنی کمترین مسامحه و گذشتی در کار نخواهد بود .

احمدی ادامه داد: بر خود لازم می دانم که از رهنمودهای رئیس جمهور و حمایت وزیر کشور و تلاش های نیروهای اطلاعاتی و امنیتی و دستگاه قضایی و سایر نهادها و مردم صبور و با فرهنگ فارس که حادثه اخیر باعث تاثر خاطر آنان شد، تقدیر و تشکر خاضعانه داشته باشم
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied