شمانیوز
شما نیوز

رای مردم، پشتوانه‌ی امنیت نظام است

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: اصل انتخابات و رای دادن مردم در جمهوری اسلامی، برای نظام پشتوانه‌ی سلامت و امنیت است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: اصل انتخابات و رای دادن مردم در جمهوری اسلامی، برای نظام پشتوانه‌ی سلامت و امنیت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه کردستان، محمد حسین صفار هرندی، در مراسم گردهمایی مدرسین و طلاب استان کردستان، اظهار کرد: در آستانه انتخابات بزرگی قرار داریم که همگی باید برای حضور حداکثری در آن تلاش کنیم.

وی افزود: اصل انتخابات، رای دادن مردم و رجوع به آرای مردمی در جمهوری اسلامی، برای نظام پشتوانه‌ی سلامت و امنیت است.

عضومجمع تشخیص مصلحت نظام با تاکید بر حضور حداکثری مردم در انتخابات، عنوان کرد: مقام معظم رهبری(مدظله العالی) نیز فرمودند « آن کسانی که حتی این نظام را قبول ندارند بیایند در انتخابات شرکت کنند»، به همین دلیل همه باید در انتخابات شرکت کنند.

وی در ادامه بیان کرد: اگر در این انتخابات مردم حضور حداکثری داشته باشند، هیچ قدرتی نمی تواند جریان فتنه ای را در کشور به راه اندازد.

صفار هرندی اضافه کرد: با آرای خودمان می توانیم ماندگاری و یکپارچگی را در کشور ایجاد کنیم و دشمنان نیز توان انجام هیچ کاری را در مقابل این مردم وفادار به نظام، نخواهد داشت.

وی تاکید کرد: آراء مردمی مقبولیت نظام را در جامعه تامین و به نظام جمهوری اسلامی مشروعیت می بخشد.

این عضو تشخیص مصلحت نظام در ادامه با اشاره به اینکه کسانی که به این نظام اعتقاد ندارد نمی توانند بر کرسی‌ مجلس تکیه بزنند، افزود: در سال 88 جریان فتنه بر اساس طغیان افرادی جاه طلب صورت گرفت و این افراد می خواستند قانون شکنی کنند.

وی ادامه داد: کسانی که در بازی فتنه نقش داشتند تایید صلاحیت نخواهند شد.

صفار هرندی در پایان یادآور شد: امیدواریم مردم همگی با همدلی کامل پای صندق‌های رای بیایند و اصلح ترین کاندیدای خود را انتخاب کنند.

انتهای پیام

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی