شمانیوز
شما نیوز

دیدار شیرین عبادی با تروریست های جدایی طلب+عکس

شبکه مردمی اطلاع رسانی (شمانیوز): باید از شیرین عبادی و امثال او پرسید این است که شما که خود را مدافع حقوق انسانی و بشری در ایران معرفی می کنید، تروریست هایی که شما با ایشان جلسه و ملاقات داشته اید در اصولِ حقوقِ بشری که شما به آن پایبند هستید و بدان اعتقاد دارید چه نامیده می شوند؟

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی (شمانیوز)، یکی از حربه هایی که در این سال ها از طرف غرب برای اعمال فشار بر جمهوری اسلامی مورد استفاده قرار می گیرد به مباحث حقوق بشری است. در این بین شیرین عبادی در ارائه گزارش های دروغ و غیرمستند در مورد وضعیت حقوق بشر در ایران و چگونگی برخورد جمهوری اسلامی با مباحث حقوق بشری به نهاد های به اصطلاح مدافع حقوق بشری ید طولایی دارد.

این وکیل مدافع بهائیان که به محض خروج از ايران، کشف حجاب کرد و ماهيت واقعي خود را آشکار، برای انجام مأموریت هاي دشمنان مردم ايران، با هر شخص و گروهی که به نوعی با ملت، سر دشمنی و مخالفت دارد دیدار می کند. در یکی از آخرین این جلسات، شیرین عبادی در حاشیه بیست و دومین نشست شورای حقوق بشر سازمان ملل متحد، در ژنو با تعدادی از تروریست های موسوم به "خلق عرب" که این روزها لباس تروریستی خود را از تن به در آورده و لباس حقوق بشر به تن کرده اند ملاقات کرده است.

در این جلسه سه تن از تروریست های موسوم به "الأحوازي" به نام های "امیر الساعدي" و "صالح حمید" از اعضای گروهک تروریستی "حزب التضامن الدیمقراطي الأحوازي" و "علي الساعدي" عضو گروهک تروریستی موسوم به جبهه دموکراتیک خلق عرب اهواز" که هر سه ساکن لندن هستند و دست شان به خون ده ها هموطن ايراني آغشته است، حضور داشتند و در اثنای این دیدار تروریست ها آمارهای دروغ از میزان سطح سواد هم ميهنان خوزستانی مان در اختیار شیرین عبادی قرار می دهند.

"امیر الساعدي" و "صالح حمید" از اعضای گروهک تروریستی "حزب التضامن الدیمقراطي الأحوازي"
و "علی الساعدي" عضو گروهک تروریستی جبهه دموکراتیک خلق عرب اهواز

سؤالی که در اینجا باید از شیرین عبادی و امثال او پرسید این است که شما که خود را مدافع حقوق انسانی و بشری در ایران معرفی می کنید، افرادی که توسط این تروریست هایی که شما با ایشان جلسه و ملاقات داشته اید در اصولِ حقوقِ بشری که شما به آن پایبند هستید و بدان اعتقاد دارید چه نامیده می شوند؟

همچنین طی چند روز گذشته خبر دیگری مبنی بر ملاقات شیرین عبادی با یکی دیگر از سرکرده های گروهک تروریستی خلق عرب نیز بر روی خروجی خبرگزاری ها قرار گرفت.

این ملاقات ها خود نشان می دهد که دست این خانم که آلوده به جایزه صهيونيستي صلح نوبل نیز هست با تروریست ها در یک کاسه است و همه توسط کشورهای مدعی حقوق بشر مدیریت می شوند و با این همه هنوز عده ای این مسائل را نمی بینند یا بنا به هر مصلحتی نمی خواهند ببینند.

آیا صرف اینکه این تروریست امروز کت و شلوار می پوشند و کروات می زنند و ژست حقوق بشری به خود می گیرند به آنها مشروعیت می دهد؟

عبادی کسی است که در اظهارات خود بارها ایران را به خاطر دارا بودن انرژی خورشیدی بی نیاز از فعالیت های هسته ای دانسته و همچنین تعطیل شدن شاخه برون مرزی صدا و سيماي جمهوري اسلامي ایران را به خاطر رعایت نکردن حقوق بهائیان و صهیونیست ها امری قابل دفاع دانسته است.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied