شمانیوز
شما نیوز

رد صلاحیت 4 کاندیدا؟

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز):برخی سایت های خبری به صورت پراکنده اخباری در مورد بررسی صلاحیت کاندیداها از سوی شورای نگهبان منتشر کردند که البته سخنگوی این شورا تاکید کرده است که هیچ یک از این اخبار، رسمی و مورد تایید نیست.

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز)،از جمله این سایت ها "اخبار محرمانه" بود که نوشت: اطلاعات منابعی در ستادهای بعضی از کاندیداها حکایت از این دارد که صلاحیت مشایی، زاکانی، لنکرانی و متکی توسط شورای نگهبان احراز نشده اما صلاحیت هاشمی رفسنجانی، عارف، سعید جلیلی، محسن رضایی، ولایتی، قالیباف و حداد عادل تایید شده است.

سایتی به نام پایگاه جامع انتخابات ایران نیز نوشت: از ما نشنیده بگیرید اما گفته می شود از میان تمام کاندیداهای انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری تنها هفت نامزد احراز صلاحیت شده اند که این هفت نفر عبارتند از محسن رضایی، غلامعلی حداد عادل، علی اکبر هاشمی رفسنجانی، سعید جلیلی، محمدرضا عارف، علی اکبر ولایتی و محمدباقر قالیباف.

این سایت همچنین نوشته که "در خصوص احراز صلاحیت قالیباف و جلیلی تشکیک صورت گرفته بوده اما در نهایت مورد توافق اعضای شورای نگهبان قرار گرفته است".

عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان روز گذشته درباره خبرهای غیررسمی منتشرشده درباره احراز صلاحیت ها خاطرنشان کرد: این خبرها غیر رسمی است و هیچ یک را تایید نمی کنیم. هر خبر مربوط به شورای نگهبان و نتایج بررسی صلاحیت ها را از طریق رسانه های عمومی کشور اعلام می کنیم و وزارت کشور نیز از طریق رسانه ها اعلام خواهد کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied