شمانیوز
شما نیوز

فتنه ۸۸ بدون مدیریت هاشمی به وجود نمی‌آمد

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز):نماینده دشتستان در مجلس گفت: هاشمی در فتنه ۸۸ نقش مستقیم داشت و بدون مدیریت ایشان فتنه ۸۸ به وجود نمی آمد.

به گزارش شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز)، حجت الاسلام سید مهدی موسوی نژاد اظهار داشت: از شورای نگهبان انتظار داریم در احراز صلاحیت نامزدها نهایت دقت و حساسیت را داشته باشد و به تمام موارد در مورد همه نامزدها با دقت توجه کند.

وی با اشاره به حضور هاشمی رفسنجانی در ۷۹ سالگی افزود: توقع نداشتیم که ایشان وارد صحنه شوند و شورای نگهبان باید توجه ویژه داشته باشد و بدون هیچ اغماض و مصامحه صلاحیت ایشان را مورد بررسی قرار دهد. نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: هاشمی در فتنه ۸۸ نقش مستقیم داشت و بدون مدیریت ایشان فتنه ۸۸ به وجود نمی آمد و در حال حاضر افکار عمومی به این سمت است که شورای نگهبان این مسئله مهم را در احراز صلاحیت هاشمی لحاظ کند و سپس تصمیم گیری کند.

موسوی نژاد تصریح کرد: هاشمی رفسنجانی به دلیل سوابقی که در انقلاب دارد و به دلیل جایگاه فعلی ایشان نباید مسایل مربوط به فتنه ۸۸ در مورد ایشان نادیده گرفته شود و افکار عمومی منتظر لحاظ کردن این مسئله در احراز صلاحیت ها هستند.

وی اضافه کرد: مردم کمترین اغماض و مصامحه در مورد هاشمی را از شورای نگهبان انتظار ندارند و مردم منتظرند که رفتارهای وی در فتنه ۸۸ و درگیری های بعد از انتخابات و هر گونه رفتار خلاف قانون ایشان مورد بررسی قرار گیرد.

نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: کسانی که بر اساس قانون رفتار نکرده اند به درد ریاست جمهوری نمی خورند و کسانی که ناقض قانون هستند و مفاد قانون را برنمی تابند و ولایت مدار نیستند به درد ریاست جمهوری نمی خورند.

موسوی نژاد در ادامه خطاب به مسئولان اجرایی و استانداران نیز گفت: مدیران کنونی باید از مدیران و استانداران دوره اصلاحات که قصد داشتند انتخابات را به تاخیر بیندازند درس بگیرند و ببینند که مردم چگونه دست رد به سینه آنها زدند.

وی افزود: با توجه به رفتارهای غیرقابل پیش بینی احمدی نژاد احتمال هرگونه دستور وی به استانداران و مسئولان ستاد انتخابات می رود و به مدیران هشدار می دهیم که حتما منطبق بر قانون باشند و دنیا و آخرت خود را به مسئولان اجرایی نفروشند و معاوضه نکنند.

این مسئول گفت: از استانداران می خواهیم در قانون و ولایت مداری ایستادگی کنند و تن به مسایل غیرقانونی ندهند و آنچه عمل می کنند بر اساس قانون باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی