شمانیوز
شما نیوز

ستاد انتخابات کشور، استان و فرمانداری ها مرجع رسمی اطلاعات انتخابات است

رییس ستاد انتخابات استان تهران گفت: توصیه ما به مردم شریف آن است که از توجه به شایعات منتشر شده خودداری کرده و اطلاعات خود را از ستاد انتخابات کشور، استان و یا فرمانداری ها و بخشداری ها که مجری قانون انتخابات هستند به دست آورند.

رییس ستاد انتخابات استان تهران گفت: توصیه ما به مردم شریف آن است که از توجه به شایعات منتشر شده خودداری کرده و اطلاعات خود را از ستاد انتخابات کشور، استان و یا فرمانداری ها و بخشداری ها که مجری قانون انتخابات هستند به دست آورند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، سید شهاب الدین چاوشی با اشاره به اینکه فرمانداری ها و بخشداری ها با کمک هیات‌های اجرایی و نظارت برنامه های خود را پیش برده‌اند گفت:‌ لیست نامزدها و شعب اخذ رای توسط فرمانداران مراکز حوزه انتخابیه در سراسر استان منتشر شده است.

وی ادامه داد:‌اگر نامزدها بتوانند هماهنگ شوند و از اعزام نمایندگان متعدد که به تراکم شعبه ها دامن می زند کم کنند کمکی به مجریان انتخابات است با توجه به اینکه اعضای شعبه و ناظران حضور مستمر دارند و اطمینان داریم از حقوق کاندیداها دفاع می شود.

چاوشی با بیان اینکه همه کاندیداهایی که صلاحیت آنها برای ورود به مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی از سوی شورای نگهبان نهایی شده است به یکسان مورد حمایت قانون هستند، افزود:‌مجریان انتخابات نسبت به رعایت حقوق آنها وظیفه شرعی و قانونی دارند بنابراین هرگونه اتهام و شایعه پراکنی برای تخریب کاندیداها قطعا مورد پیگرد و رسیدگی قرار خواهد گرفت.

رییس ستاد انتخابات استان تهران تاکید کرد: توصیه ما به مردم شریف آن است که از توجه به شایعات منتشر شده خودداری کرده و اطلاعات خود را از ستاد انتخابات کشور، استان و یا فرمانداری ها و بخشداری ها که مجری قانون انتخابات هستند به دست آورند.

وی تصریح کرد:‌هرگونه انصراف از کاندیداتوری که در لحظات پایانی معمولا از سوی مخالفان نسبت به کاندیداها اعلام می شود و غالبا شایعه رقبا و مخالفان است باید هنگام مراجعه به شعبه اخذ رای در لیست نهایی اعلام شده کنترل شود.

چاوشی تاکید کرد: حضور حداکثری برای اجرای برنامه های مهم نظام در جهت توسعه کشور یک اعتبار و توانایی ویژه است و انتظار از آحاد مردم شریف این است که از حق قانونی خود برای اداره امور کشور، شهر و استان خود غفلت نکنند.

رییس ستاد انتخابات استان تهران در پایان با اشاره به اینکه هیچ مدرسه ای در روز شنبه( 8 اسفندماه )تعطیل نیست و اولیا و دانش آموزان توجهی به شایعات نکنند گفت:‌در صورت ادامه یافتن کار شمارش آرا در برخی شعب مدارس تا روز شنبه، یکی از اتاق ها و کلاس های مدرسه که مانع از حضور دانش آموزان در مدرسه نباشد به این کار اختصاص می یابد.

انتهای پیام

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied