شمانیوز
شما نیوز

آخرین اخبار از حمله به سفارت ایران در لبنان

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز): ده ها فرد مسلح درا عتراض به پیروزی های اخیر ارتش سوریه در نبرد با شبه نظامیان تروریست، درمقابل سفارت ایران در بیروت با نیروهای امنیتی درگیر شدند.

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز)، این درگیری ها کماکان ادامه دارد و مخالفان تروریست مسلح ضمن محکوم کردن آن چه آن را حضور نیروهای حزب الله لبنان وحمایت ایران از نظام سوریه می دانند با نیروهای امنیتی وارتش لبنان در اطارف سفارت ایران در بیروت درگیر شدند.

در همین حال سیدعباس عراقچی در مورد حمله به سفارت ایران در بیروت گفت: حمله به سفارت ایران در لبنان صحت ندارد و این خبر را تکذیب می کنم. وی تصریح کرد: تعداد اندکی برای اعتراض مقابل سفارت جمهوری اسلامی ایران در بیروت تجمع کرده بودند که با دخالت نیروهای امنیتی پراکنده شدند. سخنگوی وزارت امور خارجه تأکید کرد: حمله ای به سفارت ایران صورت نگرفته است. این در حالی است که اسکای نیوز مدعی شده است که ظهر امروز دهها فرد مسلح وابسته به جناح های سیاسی مخالف نظام سوریه در لبنان مقابل سفارت ایران در بیروت به سمت نیروهای ارتش لبنان تیراندازی کردند. براساس آخرین خبرهای رسیده این درگیری ها کماکان ادامه دارد و مخالفان تروریست مسلح ضمن محکوم کردن آن چه آن را حضور نیروهای حزب الله لبنان در سوریه و حمایت از نظام سوریه می دانند با نیروهای امنیتی و ارتش لبنان در اطراف سفارت ایران در بیروت درگیر شدند

این درگیری ها کماکان ادامه دارد و مخالفان تروریست مسلح ضمن محکوم کردن آن چه آن را حضور نیروهای حزب الله لبنان وحمایت ایران از نظام سوریه می دانند با نیروهای امنیتی وارتش لبنان در اطارف سفارت ایران در بیروت درگیر شدند. منابع پزشکی در بیروت از زخمی شدن 11تن و کشته شدت یک نفر در این درگیری های مسلحانه خبر دادند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied