شمانیوز
شما نیوز

زهرا اشراقی:

نتیجه نهایی اجماع اصلاح طلبان امشب مشخص می شود

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز): جلسه ای امشب با حضور جناب آقای خاتمی برگزار می شود. البته تا آنجاییکه من می دانم خود آقای عارف هم فرموده اند من تابع نظر جناب آقای خاتمی هستم.

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز)، خانم زهرا اشراقی رئیس ستاد ملی جوانان اصلاح طلب در گفتگو با پایگاه خبری عصر امروز عنوان کرد: قرار بر این است امشب نتیجه مذاکرات برای اجماع بین کاندیدای اصلاح طلبان مشخص شود و یکی از کاندیداها در صحنه باقی می ماند و انشاءالله اگر مورد خاصی اتفاق نیفتد فردا اعلام می شود.

ایشان افزود : درست است که فرد مورد نظر اصلاح طلبان نتوانست به انتخابات راه پیدا کند ولی در این مقطع همانطور که می دانید بدون اجماع پیروزی حاصل نخواهد شد لذا اجماع راه پیروزی است .

این فعال اصلاح طلب در پاسخ به این سوال که " اگر دکتر عارف به نفع دکتر روحانی انصراف دهد آیا موجب ریزش رای های بخشی از اصلاح طلبان نخواهد شد چرا که دکتر روحانی را اصلاح طلب نمی دانند " گفت : هنوز مشخص نیست که کدام کاندیدا انصراف دهد ولی در کل هر دوی این بزرگواران اعلام کرده اند تابع جمع هستند.

همسر دکتر محمدرضا خاتمی در ادامه اظهار داشت:اصلاح طلبان به هر حال یک کاندیدا دارند و هر که موافق آنان است تابع رای آنها نیز خواهد بود و سر صندوق های رای حضور پیدا خواهند کرد. کسانی که به ما مراجعه می کنند خیلی خواهان اجماع هستند تا بهتر و پیروزمندانه تر در انتخابات شرکت کنند. انشاءالله یک جوی حاکم بشود تا اینکه مردم و جوانان راضی شوند.

خانم اشراقی مشکلات و فشار های امنیتی به جناب آقای خاتمی را رد کرد و بیان داشت: اصلا فشار امنیتی برای جناب آقای خاتمی وجود ندارد گرچه همیشه اصلاح طلبان زیر هجمه ها و فشار ها بوده اند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied