شمانیوز
شما نیوز

روحانی کاندیدای نهایی اصلاحات شد

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز):خواهرزاده محمد خاتمی از انتخاب حسن روحانی به‌عنوان کاندیدای نهایی اصلاحات از سوی شورای عمومی اصلاح‌طلبان خبر داد.

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز)،محمدرضا تابش خواهرزاده محمد خاتمی و نماینده اصلاح‌طلب مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با تسنیم، درباره انتخاب گزینه نهایی اصلاح‌طلبان اظهار داشت: شورای تخصصی اصلاح‌طلبان طی یکی دو روز گذشته به این جمع‌بندی رسیده بود که حسن روحانی گزینه نهایی اصلاح‌طلبان باشد و امروز هم شورای عمومی اصلاح‌طلبان به این جمع‌بندی و نتیجه‌گیری رسیدند.

وی ادامه داد: شورای عمومی اصلاح‌طلبان ضمن احترامی که برای آقایان روحانی و عارف قائل است، اما طی یک سری کار کارشناسی به این نتیجه‌گیری رسید و روحانی را به‌عنوان گزینه نهایی خود انتخاب کرد.

این نماینده اصلاح‌طلب مجلس همچنین تأکید کرد: قرار است شورای عمومی اصلاح‌طلبان طی چند ساعت آینده این جمع‌بندی خود را رسماً اعلام کند البته اینکه روحانی و عارف چه تصمیمی می‌گیرند، بستگی به نظر خودشان دارد.

تابش همچنین گفت: اینکه خاتمی و هاشمی رفسنجانی چه اقدام حمایتی‌ای از این کاندیداها داشته باشند هم بستگی به خودشان دارد و این تصمیم جمع‌بندی شورای عمومی اصلاح طلبان است.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied