شمانیوز
شما نیوز

روحانی:ما پیروز انتخابات خواهیم بود

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز):کاندیدای ریاست جمهوری عمل عارف و اعلام انصراف وی را بسیار اخلاقی دانست و گفت: تصمیم بزرگان جبهه اصلاحات و اعتدال در پاسخ به درخواست ائتلاف هوادارن بر این قرار گرفت که بنده در عرصه رقابت باقی بمانم.

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز) حسن روحانی عصر سه شنبه در جمع مردم کرمان در خانه شهر اظهار داشت: همه چیز با دست شما ایجاد خواهد شد، کسی نگوید رئیس جمهور را از قبل تعیین کرده اند و یقین بدانید که رئیس جمهور با رای شما انتخاب خواهد شد.

وی ادامه داد: من می دانم شما از بیکاری رنج می برید و می دانم تحصیل کردگان و نخبگان از فرط بیکاری راه دیار غربت را در پیش گرفته اند، می بوسم قدم نخبگان را و آنها را برای بازگشت به کشور دعوت می کنم.

روحانی خطاب به هوادارانش ادامه داد: دولت شما رونق را به اقتصاد باز خواهد گرداند، دولت شما به مشکل کارگران، اصناف، کارآفرینان توجه دارد و می داند شما جوانان آزادی می خواهید؛ زنان و دختران ما خودشان راه عفت را در زندگی پیش گرفته اند آنقدر به خاطر مسائل جزئی مزاحم بانوان نشوید.

کاندیدای ریاست جمهوری تصریح کرد: رئیس جمهور باید با وحدت، اتحاد و همدلی و با پایان دادن به شکاف های عظیم حزبی و جناحی نوعی وحدت و اجماع در میان مسئولان عالی رتبه نظام ایجاد کند.

وی گفت: من در برابر روسای قوا و بزرگان نظام سرتواضع فرود آورده و با اجماع نظر، کاری خواهم کرد که محیط امنیتی از بین برود. با ایجاد فضای فرهنگی و سیاسی فضای امنیتی را به انزوا کشیده می شود.

روحانی گفت: ما برای توسعه کشور نیاز داریم که همه 75 میلیون نفر در عرصه سازندگی و توسعه کشور قرار بگیرند و من به کسانی که هشت سال به ما تهمت زدند و دروغ بستند تهمت نخواهم زد.

وی خطاب به مردم کرمان ادامه داد: قهرمانان استان زر خیز و بهشت ایران بدانید دیگر افراط گران موفق نخواهند شد. برای پیروزی در برابر افراط و خودسری و برای اینکه اعتدال و عقل و میانه روی در کشور حاکم شود، در جبهه اعتدال و اصلاحات نیاز به وحدت داشتیم. به تمام استانهایی که سفر کردم یا برادر عزیزم دکتر عارف سفر می کرد شعار ائتلاف و اجماع را به ما گوشزد می کردند.

روحانی تصریح کرد: این ندای شما را بزرگان اصلاحات و اعتدال نیز به خوبی شندیدند و من و عارف این مسئله را به جمع و جبهه اصلاحات و اعتدال و و به بزرگان کشور واگذار کردیم.

وی گفت: تصمیم دیشب بزرگان و جبهه اصلاحات و اعتدال آیت الله هاشمی و سید محمد خاتمی بر این قرار گرفت که بنده در عرصه رقابت باقی بمانم بردار عزیزم آقای عارف بسیار اخلاقی عمل کرد، روزهای گذشته را در استان های مختلف برای من و دکتر عارف ستاد تشکیل داده بودند علاوه براینکه این کار بسیار زیبا بود نشاندهنده این بود که همه دنبال هدفی واحد بودند که این هدف همان پیروزی اصلاحات و اعتدال بر افراط گرایی هایی که بعضی دنبال کرده اند است.

روحانی بیان داشت: من در اینجا لازم می دانم از آیت الله هاشمی و سید محمد خاتمی و دکتر عارف و همه عزیزانی که در این یک هفته شبانه روز در جبهه اعتدال و اصلاحات تلاش کرده اند تا وحدت را بیافرینند تشکر می کنم و از اینکه بزرگان کشور زحمت کشیده اند تا مسیر پیروزی را هموار کنند تشکر می کنم.

وی همچنین بیان داشت: اگر می خواهیم پول ملی تقویت شود و بیکاری و گرانی کنترل شود و صلح و آشتی در میان مردم حاکم شود و اعتدال، عدالت و عقلانیت حاکم شود اگر می خواهید روابط ما با دنیا بر پایه تعامل سازنده باشد در روز انتخابات پای صندوق های رای بیایید.

روحانی یادآور شد: ما پیروز انتخابات خواهیم بود و من پیام رای شما را به همه ناظرین صندوق ها و نیروهای مربوطه انتقال داده و می گویم که مردم می خواهند رای آنها به امانت نگاه داشته شود و همه بدانند صاحب این کشور فقط مردم ایران هستند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied