شمانیوز
شما نیوز

سهم دولتی ها از انتخابات شورای شهر

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز):هیچ کدام از نامزدهای لیست «در امتداد مهر» در انتخابات چهارمین دوره شورای اسلامی شهر تهران موفق به کسب آرای مردم و راهیابی به این شورا نشدند.

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز)،برای چهارمین دوره انتخابات شورای شهرتهران 1732نفر درمدت زمان قانونی تبلیغات به رقابت باهم پرداختند. شهروندان تهرانی روزجمعه 24خرداد همزمان با انتخاب هفتمین رئیس جمهور،آرای خودرا برای انتخاب نمایندگان خود درپارلمان شهری را به صندوق ها ریختند. بنابه این گزارش 2میلیون و786هزارو357رای به صندوق ها ریخته شد که از این تعداد2میلیون و 242هزارو662رای صحیح قرائت وپذیرفته شد،که درنتیجه 31نفر از نامزدها بعنوان اعضای شورای چهارم شهرتهران برگزیده شدند.

هیچ یک از کاندیداهای اختصاصی لیست حامیان دولت در انتخابات چهارمین دوره شورای اسلامی شهر تهران موفق به کسب آرای مردم و راهیابی به این شورا نشدند. در حالی که گروه های مختلف اصولگرا و اصلاح طلب توانستند با نسبت های متفاوت، نامزدهای خود را روانه شورای شهر تهران کنند، هیچ یک از منسوبین به دولت که با لیست «در امتداد مهر» در انتخابات شورای شهر تهران شرکت کرده بودند، موفق به کسب رای مردم نشدند.

بر این اساس در لیست " در امتداد مهر" تنها سه نفر در بین 100 نفر اول شورای شهر تهران قرار گرفتند.

نام تعداد آراء رتبه
ایراندخت فیاض 67022 63
عبدالرضا شیخ الاسلامی 50179 81
پروین احمدی نژاد ۳۵۳۳۹ ۹۷

پروین احمدی نژاد عضو شورای سوم و خواهر رئیس جمهور فعلی، شیخ الاسلامی وزیر سابق کار،، علی ذبیحی مشاور ارشد احمدی نژاد، هما فلاح تفتی همسر سعید مرتضوی رئیس سازمان تامین اجتماعی و کرد زنگنه رئیس سازمان خصوصی سازی از اعضای اصلی فهرست انتخاباتی دولت بودند که هیچکدام در انتخابات شورای شهر تهران برگزیده نشدند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied