شمانیوز
شما نیوز

عسکری:منتخب را با تمام توان حمایت کنیم

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز):امام جمعه جیرفت گفت: زیبایی انتخابات 24 خرداد در این بود که اندیشه ها و سلیقه های مختلف پا به عرصه گذاشتند و مردم نیز با افکار متفاوت در پای صندوق های رأی حاضر شدند.

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز)،به نقل از خبرگزاری فارس از جیرفت، حجت الاسلام اصغر عسکری ظهر امروز در جمع نخبگان احزاب و گروه های سیاسی این شهرستان اظهار داشت: در انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری و چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر مقام معظم رهبری خواسته خود را مطرح کردند و مردم نیز امر ایشان را اطاعت کردند.

وی با تأکید بر نقش رهبری در کشور افزود: جامعه ای که دارای رهبری مطاع باشد و مردم از وی اطاعت کنند، همواره سربلند و سرافراز است و هر زمان که از مسیر ولایت فاصله گرفته به انحراف کشیده شده اند.

عسکری با تبریک خلق این حماسه عظیم سیاسی تصریح کرد: امت ایران اسلامی امروز خود پیشوا و رهبر دیگر امت های جهان و الگو و سرمشقی برای تمام آزادگان و آزادی خواهان هستند.

وی با اشاره به اینکه پیامبر (ص) فرموده است، «اختلاف امت من رحمت است»، ابراز داشت: همچنین خداوند در عالم خلقت از اختلاف سخن به میان آورده است و آن را از نشانه های الهی می داند و از سوی دیگر می فرماید که در خلقت تفاوتی وجود ندارد.

عسکری، لازمه نظام احسن را وجود اختلاف ها ذکر و عنوان کرد: اگر این اختلافات در تعامل و همگرایی بوده، نظام احسن است و اگر در واگرایی باشد، ایجاد مشکل می کند، بنابراین همگرایی افکار و اندیشه های متفاوت لازمه جامعه امروز به شمار می رود.

امام جمعه جیرفت با بیان اینکه در انتخابات ریاست جمهوری یازدهم تغییر فکر و اندیشه و سلیقه را شاهد بودیم، گفت: هر زبان و اندیشه ای که تلاش کند، کارهای دیگران را خنثی کند و خدمات آنان را زیر سئوال ببرد، شیطان بر آن حاکم است.

عسکری بیان داشت: زیبایی این دوره از انتخابات در این بود که اندیشه ها و سلیقه های مختلف پا به عرصه گذاشتند و مردم نیز با افکار متفاوت در پای صندوق های رأی حاضر شدند و ما نیز اکنون وظیفه داریم که از منتخب با تمام توان حمایت و پشتیبانی کنیم. وی این انتخابات را دعای مستجاب رهبر معظم انقلاب دانست و اذعان داشت: مقام عظمای ولایت از خداوند خواست که اندیشه و دل مردم را به سمت فردی هدایت کند که به مصلحت نظام و جامعه باشد و مردم با رأی حداکثری روحانی را به عنوان رئیس جمهور انتخاب کردند.

عسکری وظیفه تمام مردم و مسئولان را همکاری و همگرایی ذکر و خاطرنشان کرد: تمام افراد باید از هر فکر و جناح که هستند با منتخب مردم تعامل داشته باشند و همواره در این راستا گام بردارند در غیر این صورت خود را نباید انقلابی بدانند.

وی اظهار داشت: حتی کسانی که اندیشه انقلابی نداشتند، اما به فرموده مقام معظم رهبری به دلیل عرق ملی و ایرانی بودن در این انتخابات شرکت کردند و هم اکنون نیز با توجه به شرایط حساس کشور باید در راستای عمران و آبادانی آن گام بردارند.

عسکری اشاره به سوابق درخشان روحانی قبل و پس از انقلاب اسلامی تصریح کرد: وی مبتکر عنوان امام برای حضرت خمینی (ره)، 14 سال نماینده ولی فقیه در شورای امنیت ملی، 20 سال نماینده مجلس شورای اسلامی، نماینده مجلس خبرگان، حضور مستمر در دفاع مقدس و خدمات شایان توجه در بحث هسته ای و در یک کلمه فرزند حوزه و دانشگاه است.

وی با تأکید بر اینکه خداوند ما را به وحدت، تعامل و همگرایی امر کرده است، افزود: باید در راستای اعتلای میهن اسلامی اختلاف ها را کنار گذاشته و بغض و کینه ها را به رأفت و رفاقت تبدیل کنیم تا به اهداف متعالی انقلاب و نظام دست یابیم. عسکری روز 24 خرداد را روز ملی مبارزه با استکبار جهانی خواند و عنوان کرد: امیدواریم که خداوند به این ملت قدرشناس و بابصیرت در پرتو رهبری مقام عظمای ولایت سعادت بخشد و آنان را از گزند دشمنان کوردل در امان دارد.

وی همچنین با تبریک روز تبلیغ و اطلاع رسانی دینی ابراز داشت: باید تمام ادارات و نهادها با اداره تبلیغات اسلامی همکاری و تعامل مطلوب داشته باشند تا این اداره بتواند در راستای اعتلای کلمةالله گام بردارد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied