شمانیوز
شما نیوز

امام خامنه‌ای در دیدار جمعی از بسیجیان سراسر کشور:

دولت آمریکا تخلفات متعددی در برجام انجام داده

فرمانده معظم کل قوا با اشاره به اینکه تمدید ۱۰ساله تحریم‌ها قطعاً نقض برجام است، تأکید کردند: ایران قطعاً واکنش نشان خواهد داد.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای فرمانده معظم کل قوا امروز در دیدار جمعی از فرماندهان بسیجی و بسیجیان سراسر کشور، خاطرنشان کردند: راهپیمایی عظیم و باشکوه اربعین حقیقتاً یک پدیده عظیم تاریخی و الهی است و نشاندهنده این است که این راه، راه عشق همراه بصیرت است، باید این نعمت را شکرگزاری کرد و شکرش به این است که آن روحیات، برادری، مهربانی و آن توجه به ولایت که در حال پیاده‌روی داشتید را حفظ کنید.

رهبر معظم انقلاب تصریح کردند: بسیج یک پدیده شگفت‌آور دوران انقلاب بود و امام خمینی از طرف پروردگار ملهم شده بود این پدیده را به وجود بیاورد، بدین معنا که سرنوشت انقلاب را بسپارد به دست جوان‌ها؛ از برنامه‌های دشمن درمورد بسیج، "نفوذ" و" ایجاد خطوط موازی و رقیب درست کردن برای بسیج و افسران جنگ نرم" است که باید مراقب بود.

حضرت‌ آیت‌الله خامنه‌ای تأکید کردند: دولت کنونی آمریکا در قضیه توافق هسته‌ای تخلف‌های متعددی تا الآن انجام داده است؛ تازه‌ترینش تمدید تحریم 10ساله است؛ اگر این تحریم بشود قطعاً نقض برجام است و بدانند قطعاً جمهوری اسلامی ایران در برابر آن واکنش نشان خواهد داد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied