شمانیوز
شما نیوز

عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی :

امثال حجاریان با تندروی‌های خود به اصلاحات ضربه زده‌اند

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز):عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی با بیان اینکه برخی اشخاص همچون حجاریان و اصغرزاده از چهره‌های تندرو در جریان اصلاحات بوده‌اند، گفت: بسیاری از اشخاص در جریانات اصلاحات با تندروی‌های خود ضرباتی را به بدنه اصلاحات وارد کردند.  

محمود رئوفي عضو شوراي مركزي حزب اعتماد ملي ، در واكنش به اظهارات سعيد حجاريان پيرامون ليدر قرار گرفتن خاتمي در جريان اصلاحات و قائل بودن به وي براي رأي آوري در انتخابات آتي رياست جمهوري اظهار داشت: نسبت دادن جريان اصلاحات به فردي مانند خاتمي مناسب نبوده و نمي‌توان تمامي طيف اصلاحات را قائل به يك شخص خاص دانست.

وي تصريح كرد: اكنون لازم است جريان اصلاحات به دنبال جريان‌سازي در بعد اخلاقي و اجتماعي باشد و از تکيه کردن بر روي افراد و يا شخص خاصي پرهيز کند.

رئوفي با اشاره به اينكه اشخاص ديگري نيز در جريان اصلاحات وجود دارند كه مي‌توانند براي انتخابات رياست جمهوري كانديدا شوند، افزود: در جريان اصلاحات اگر چه برخي افراد به دليل عملكرد خود توانايي عبور از فيلتر شوراي نگهبان را ندارند اما همچنان در طيف اصلاحات اشخاصي وجود دارند كه شايسته حضور در صحنه انتخابات بوده‌اند و رأي‌آوري خوبي نيز خواهند داشت.

عضو حزب اعتماد ملي با اشاره به اينكه برخي اشخاص همچون حجاريان و اصغرزاده از چهره‌هاي تندرو در جريان اصلاحات بوده‌اند، خاطر‌نشان كرد: بسياري از اشخاص در جريانات اصلاحات با تندروي‌هاي خود ضرباتي را به بدنه اصلاحات وارد كردند اما اكنون به تعادلي دست يافته‌اند و به دنبال آسيب‌شناسي در بدنه اين طيف هستند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied