شمانیوز
شما نیوز

رونمایی از دستاوردهای جدید فاوا در هفته جاری

رئیس اداره فاوای ستاد کل نیروهای مسلح گفت: کنگره سراسری شهدای فاوای دفاع مقدس روز دوم دی ماه در محل فرهنگسرای بهمن برگزار می‌شود.

سردار محمد آقاکیشی رئیس اداره فاوای ستاد کل نیروهای مسلح در نشست خبری که صبح امروز به منظور برگزاری کنگره سراسری شهدای فاوای دفاع مقدس برگزار شد، اظهار داشت: این اولین کنگره شهدای مخابرات دفاع مقدس است که پیرامون شهدای هم نیروهای مسلح و هم سازمان‌های دولتی که هم در دفاع مقدس در حوزه مخابرات فعالیت داشتند، است.

وی افزود: این کنگره روز دوم دی ماه در محل فرهنگسرای بهمن برگزار می‌شود و در حاشیه آن نمایشگاهی از فعالیت‌های فاوایی در دوران دفاع مقدس برپا است. این نمایشگاه از امروز تا روز جمعه به کار خود ادامه می‌دهد.

آقاکیشی ادامه داد: این کنگره با محوریت ستاد کل نیروهای مسلح و حضور سایر نیروهای مسلح و وزارت ارتباطات برگزار می‌شود که در آن از 114 خانواده شهدای شاخص فاوا تجلیل خواهد شد.

رئیس اداره فاوای ستاد کل نیروهای مسلح گفت: یکی از اهداف اصلی این کنگره ذکر رشادت‌های شهدای فاوا در دفاع مقدس و نقش مخابرات در جنگ تحمیلی است.

وی افزود: در حاشیه این کنگره دستاوردهای مهم فاوایی در راستای افزایش توان دفاعی و نظامی کشور رونمایی خواهد شد.

آقاکیشی در پایان با بیان اینکه با بیش از 6500 شهید فاوایی در دفاع مقدس داریم، گفت: امروز با تلفیق علم و فناوری و تجربیات دفاع مقدس به توانمندی مناسبی در حوزه فاوا رسیده‌ایم.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی