شمانیوز
شما نیوز

نماینده دولت:قصد توهین به کسی را نداشتم

نماینده کرمان به برخی اظهارات نماینده دولت در مجلس و رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی در صحن علنی تذکر داد.

محمدرضا پورابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی طی تذکری در صحن علنی امروز چهارشنبه اول دی ماه مجلس گفت: آقای دژپسند نماینده دولت مطالب خلاف واقع را به نحوی در صحن بیان می‌کند که انگار توضیحات ما بر اساس اطلاعات کاملی نیست.
وی ادامه داد: روز گذشته هم نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه در مجلس بیان کرد که مجلس التفاتی بهزمان ارائه بودجه ندارد و این سخن قابل قبول نبوده و توهین به مجلس است.
نماینده مردم کرمان و راور ادامه داد: از رئیس مجلس می‌خواهم که جلوی این نوع صحبت‌ها را بگیرد.
پورابراهیمی خطاب به دژپسند گفت: بر اساس مصوبه مجلس در سال 90، قانون سلامت اداری و مقابله با فساد بعد از 5 سال تاخیر توسط سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی اجرا شد، شما می‌گویید اجرا شده؟ اما این مصوبه اجرا نشده پس چرا این گونه در صحن علنی سخن می‌گویید؟
رئیس کمیسیون اقتصادی اظهار داشت: بر اساس قانون محیط بهبود کسب و کار مصوبه سال 90، سال 95 برخی آیین‌نامه‌های آن هنوز عملیاتی نشده بعد اعلام می‌کنیم که ما اجرا کرده‌ایم.
وی ادامه داد: شما قرار بود پایگاه ملی اطلاع‌رسانی را راه‌اندازی کنید اما آن را به سامانه اطلاع‌رسانی تبدیل کرده‌اید، اگر نمایندگان مطلبی نمی‌گویند دیگر دولت نباید به خود اجازه دهد این گونه با مجلس سخن بگوید.
پورابراهیمی خاطرنشان کرد: آقای دژپسند اطلاعات خود را درست کنید، از آقای مطهری می خواهم تذکر بنده را بررسی کرده و در صورت لزوم به دولت اخطار دهد.
علی مطهری نایب رئیس دوم مجلس که در غیاب لاریجانی اداره ساعاتی از مجلس را به عهده گرفته در پاسخ به تذکر پورابراهیمی گفت: قاعدتا دولت در این زمینه پاسخی دارد و انشا الله رعایت می‌کند.
بعد از اظهارات مطهری دژپسند نماینده دولت با توجه به این مباحث اظهار داشت: زمانی که در صحن مجلس نکاتی متوجه دولت و یا سازمان‌های دولتی می‌شود ما هم باید در موضوع پاسخ دهیم.
وی تاکید کرد: بنده قصد توهین به کسی را نداشتم و تنها پاسخ اظهارات نمایندگان را دادم.
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی